sirpetterjones Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Det var jo snakk om at Nokia skulle komme med en logo. Har vel funnet ut at det lønner seg. Noen som aner når dette kommer, eller hvordan den kommer til å se ut? Blir spennende.. SE sin logo er jo kewl! Lenke til kommentar
Habla Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Er ikke dette en logo? Hablasigns Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Er ikke dette en logo? Hablasigns En "logo" i ordets rette forstand er det jo ikke. Det er et firmanavn skrevet med den fonten de har gjort seg kjent med, pluss et lite slagord under. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 ække nokia logoen de to hendene?? det som er på dette bildet? Lenke til kommentar
Habla Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Er ikke dette en logo? Hablasigns En "logo" i ordets rette forstand er det jo ikke. Det er et firmanavn skrevet med den fonten de har gjort seg kjent med, pluss et lite slagord under. edit :grrr Endret 19. januar 2004 av Habla Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Er ikke dette en logo? Hablasigns En "logo" i ordets rette forstand er det jo ikke. Det er et firmanavn skrevet med den fonten de har gjort seg kjent med, pluss et lite slagord under. Er du sikker på at du mener det du sier der? Ganske.... Jeg sier ikke noe på at "Nokia" skrevet slik du viser er et kjennetegn. Men en "logo" på linje med f.eks Pepsi sin blå-hvit-røde kule eller Batman sin flaggermus? Nei. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Er ikke dette en logo? Hablasigns En "logo" i ordets rette forstand er det jo ikke. Det er et firmanavn skrevet med den fonten de har gjort seg kjent med, pluss et lite slagord under. Jo det er det jo. Det er et unikt design som beskriver firmaet. Dette kan inkluderere navn, farger, bokstavtyper, figurer etc. men MÅ ikke nødvendigvis inkludere alle sammen. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 ække nokia logoen de to hendene?? det som er på dette bildet? Forferdelige minner! *brrrrr* Lenke til kommentar
Habla Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Det trenger ikke mye mer enn tekst som skaper en logo, valgte noen kjente logoer En logo trenger ikke å være noe annet enn tekst med farve. Lenke til kommentar
Habla Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Husk på denne Endret 19. januar 2004 av Habla Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Er vel i og for seg en logo, ja. Men det var uansett ikke det _jeg_ tenkte på. Det var snakk om å lage en ny logo, tviler på at den skulle inneholde tekst. Lenke til kommentar
Habla Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg skulle bare poengtere for deg at det ikke trengte å være masse fancy greier for å være en logo. Hadde tenkt til å lure deg opp i et hjørne for så å økse deg men jeg ombestemte meg. Angrer nå...lol Habladevil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå