Gå til innhold

Hvordan er det aa skrive paa SE P8/900?

fudun

Anbefalte innlegg

Hei, jeg sitter fortsatt med min gamle trofaste N3210 og savner enkelte funksjoner...

Lurer paa om jeg skal fleske til med en p900 naar jeg foerst er igang, men naar jeg betaler like mye som en grei baerbar, saa burde jeg kunne bruke den til aa skrive litt paa ogsaa.

Jeg har kanskje verdens vaerste haandskrift, og frykter at det kan vaere pes aa bruke den paa en p900. Hvordan fungerer det for dere som har p800 eller p900?

Et annet spoersmaal, hvor mye av teknologien i pda-telefonen utnytter dere?

Grunnen til at jeg har lyst til aa spytte i sapass mye, er at jeg trenger virkelig en planlegger, og skulle gjerne hatt en genial planlegger. mp3 spiller skulle jeg ogsaa gjerne hatt. - dessuten vil jeg gjerne slippe aa gaa rundt med saa mange duppeditter paa en gang.

Tenkte foerst pa sx1, men jeg blir liksom aldri helt fan av siemens.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenkte foerst pa sx1, men jeg blir liksom aldri helt fan av siemens.

Er jo ganske lik 6600 i menyene og slikt da.

SKriver sikkert ganske fort på PX00 med QWERTY tastaturet på skjermen.

EDIT: YEAY! Innlegg nummer 500. *Gratuler meg noen* ;):yes::D:D:thumbs:

Endret av ingar
Lenke til kommentar

Først gratulere med 500. Kake kommer i posten.

P900 er ganske bra til å kjenne forstå det man skriver. Selvom av og til kommer det noen bokstaver som jeg ikke bestillte. Hvilke gutter er det som har pen håndskrivt?? Uten å være .... du vet.. :-)

Som planlegger er den helt super.

Bruker den mye til det.

Har ikke brukt den til Mp3 spiller ennå, så det for noen andre svare på.

Habla4p900

Lenke til kommentar

Takk for svar begge to, hvem sa at jeg var gutt? ;) Ok, da... de fleste nerder er det.

Habla: skriver du fortere med penn enn aa plukke tegn fra qwerty paa skjermen? Proevde grafitti eller hva det het paa Palm en gang i tida, og det var nesten helt umulig...

Lenke til kommentar
Takk for svar begge to, hvem sa at jeg var gutt? ;) Ok, da... de fleste nerder er det.

Habla: skriver du fortere med penn enn aa plukke tegn fra qwerty paa skjermen? Proevde grafitti eller hva det het paa Palm en gang i tida, og det var nesten helt umulig...

Jeg skrive ganske fort med pennen. Man lærer seg ganske fort hvilke short cuts man kan ta for å få en minst mulig bevegelse for og skrive en bokstav. Når jeg kommer til Æ,Ø,Å blir farten mye lavere med en gang.

Veldig fornøyed.

Hablaspeed

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...