lmoxness Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Her er en iq-test / gåte jeg fikk som sms på mobilen for en liten stund siden.. Jeg finner ikke noe svar på den. Noen som klarer det? -------------------------------------------------------------------------------------------- Vises ikke i dagslys, men er rødt i mørket. Kan deles på midten, men ikke i to. Er syk hvis den er brun. Hva er det? -------------------------------------------------------------------------------------------- Noen som har peiling? Er helt blank her jeg... Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Har en mistanke om at det er noe perverst. Lenke til kommentar
lmoxness Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) kan nesa til rudolf deles på midten men ikke i to Endret 20. januar 2004 av lmoxness Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Ja. hvis nesa deles i to så er det to like deler. Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Kan en laserstråle bli syk? Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 mulig at det er penishodet... godt gjemt om dagen vises i mørket(damer på besøk...) er rødt(eller rødaktig) kan deles(i hvert fall nok til at urin/sæd kan komme ut...) kan ikke deles i to(uten kniv) er syk hvis den er brun(opp i rævva...) Lenke til kommentar
lmoxness Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Hehe. Det der var det beste svaret hittil.. Konge svar:) Stå på... Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 som sagt.. det er noe 'perverst'.. kan også være det kvinnelige kjønnsorgan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå