Gå til innhold

Filmer til 6600

Magpal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men er det noen som vet om det finnes programmer som gjør at du kan spille film i fullscreen? De har jo fullscreen caller så hvorfor ikke fullscreen video? Hadde vært veldig mye mer genialt enn å sitte å se på film i den bittelille ruten.

Lenke til kommentar
Men er det noen som vet om det finnes programmer som gjør at du kan spille film i fullscreen? De har jo fullscreen caller så hvorfor ikke fullscreen video? Hadde vært veldig mye mer genialt enn å sitte å se på film i den bittelille ruten.

Kan godt hende det ligger et slikt program der ute, menneh blir nok ikke no godt å se på full skjerm med lav oppløsning....

Filmene kommer med forskjelig oppløsning....

;)

Lenke til kommentar

Kan godt hende det ligger et slikt program der ute, menneh blir nok ikke no godt å se på full skjerm med lav oppløsning....

Filmene kommer med forskjelig oppløsning....

;)

Tenkte bare at du kunne ha prøvd å legge inn klipp så var med høyere oppløsning og da fått et ganske bra resultat.

Lenke til kommentar
les rettningslinjene  :thumbup:  (d burde du ha gjørt før du begynnte  :devil: )

Har nok gjort det jeg skjønner du, men som du ser er denne posten ikke stengt enda og hvorfor? Jo det er fordi jeg ikke har hintet til noe ulovelig hverken av norsk lov eller av retningslinjene til dette forumet!

1. Jeg sa at dere kunne konvertere eller rippe en film med programmer fra 2 sider jeg ga link til, men dette er ikke ulovelig for å rippe sine egne filmer (sikkerhetskoppi) er ikke ulovelig i Norge og det er ikke ulovelig å linke til sider med mindre en selv kan tjene på det (reklame)

2. Jeg nevnte også at en kunne bruke kaza, irc eller DC. Det er ikke ulovelig å laste ned filmer i norge, bare dele dem. Det var ikke en oppfordring til warez eller tips til hub! Ser det at det kunne se ut som det ved første øyekast, men hvis du leser parantesen til slutt ser du at jeg har nevnt filmer der - ikke programmer fra dc, irc eller kaza, men filmer til 6600! Skal gjøre om den første posten så dere ser hva jeg egentlig mente!

Nå er jeg vel på det tørre håper jeg, med mindre det er noe jeg har oversett da reply gjerne hvis dette er tilfellet!

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...