Staalkontroll Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Fant 4 groups, ingen av de haddde engang filmer JOda....finner nermere 1000 groups jeg.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Fant 4 groups, ingen av de haddde engang filmer synes du er flink jeg.... finner mange groups på no-time... skjekk rettskrivninga Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Når jeg søker på mp4 movies på groups.yahoo.com, er det ikke bare slik du skal gjøre, jeg får frem 3 grupper. Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 kan man se filmer på 3660?? Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 kan man se filmer på 3660?? Ja. Samme system som 3650 og 6600. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Kan se film på alt av mobiler som kjører symbian serie 60.... Med andre ord: 3650 3660 6600 sx1 + p800 p900 Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Men er det noen som vet om det finnes programmer som gjør at du kan spille film i fullscreen? De har jo fullscreen caller så hvorfor ikke fullscreen video? Hadde vært veldig mye mer genialt enn å sitte å se på film i den bittelille ruten. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Men er det noen som vet om det finnes programmer som gjør at du kan spille film i fullscreen? De har jo fullscreen caller så hvorfor ikke fullscreen video? Hadde vært veldig mye mer genialt enn å sitte å se på film i den bittelille ruten. Kan godt hende det ligger et slikt program der ute, menneh blir nok ikke no godt å se på full skjerm med lav oppløsning.... Filmene kommer med forskjelig oppløsning.... Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Men er det noen som vet om det finnes programmer som gjør at du kan spille film i fullscreen? De har jo fullscreen caller så hvorfor ikke fullscreen video? Hadde vært veldig mye mer genialt enn å sitte å se på film i den bittelille ruten. Kan godt hende det ligger et slikt program der ute, menneh blir nok ikke no godt å se på full skjerm med lav oppløsning.... Filmene kommer med forskjelig oppløsning.... Tenkte bare at du kunne ha prøvd å legge inn klipp så var med høyere oppløsning og da fått et ganske bra resultat. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 hmm høres artig ut, burde nesten kjøpt meg ny telefon jeg nå har akuratt få tt z600 da.. btw; så lenge ingen nerder reporter topicen så blir den ikke stengt, få admins på forumet delen her. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 hmm høres artig ut, burde nesten kjøpt meg ny telefon jeg nå har akuratt få tt z600 da.. btw; så lenge ingen nerder reporter topicen så blir den ikke stengt, få admins på forumet delen her. Flere en du tror.... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 ÅÅÅ, nå begynner jeg virkelig å bli irretert. Jeg har ikke funnet en side med hele filmer på Hver så snill Haddis send meg en PM med en link, har lett i timesvis nå. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) *slett*ops, skulle sende pm, mn jg postet istedet Endret 21. januar 2004 av bassmania Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Vedder på at dette topicet blir stengt... Har jeg rett? Kan hende det, men hvorfor skulle det bli stengt? Du skjønner visst ikke så mye du. Eller hva? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 ÅÅÅ, nå begynner jeg virkelig å bli irretert. Jeg har ikke funnet en side med hele filmer på Hver så snill Haddis send meg en PM med en link, har lett i timesvis nå. ^^ verden er ikke enkel nei.... ^^ Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Vedder på at dette topicet blir stengt... Har jeg rett? Kan hende det, men hvorfor skulle det bli stengt? Du skjønner visst ikke så mye du. Eller hva? Hvorfor forklarer du det ikke da? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 les rettningslinjene (d burde du ha gjørt før du begynnte ) Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) les rettningslinjene (d burde du ha gjørt før du begynnte ) Har nok gjort det jeg skjønner du, men som du ser er denne posten ikke stengt enda og hvorfor? Jo det er fordi jeg ikke har hintet til noe ulovelig hverken av norsk lov eller av retningslinjene til dette forumet! 1. Jeg sa at dere kunne konvertere eller rippe en film med programmer fra 2 sider jeg ga link til, men dette er ikke ulovelig for å rippe sine egne filmer (sikkerhetskoppi) er ikke ulovelig i Norge og det er ikke ulovelig å linke til sider med mindre en selv kan tjene på det (reklame) 2. Jeg nevnte også at en kunne bruke kaza, irc eller DC. Det er ikke ulovelig å laste ned filmer i norge, bare dele dem. Det var ikke en oppfordring til warez eller tips til hub! Ser det at det kunne se ut som det ved første øyekast, men hvis du leser parantesen til slutt ser du at jeg har nevnt filmer der - ikke programmer fra dc, irc eller kaza, men filmer til 6600! Skal gjøre om den første posten så dere ser hva jeg egentlig mente! Nå er jeg vel på det tørre håper jeg, med mindre det er noe jeg har oversett da reply gjerne hvis dette er tilfellet! Endret 22. januar 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Du er på bærtur. Og hvorfor er ikke emnet stengt? Hallo? Ding dong! Ikke alle moderatorer bor her inne på amobil forumet. De har nok annet å gjøre osv. Maaaaakan! Lenke til kommentar
fashion Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hvilket program bruker dere til å se mp4 filmer på 6600 ??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå