Gå til innhold

Filmer til 6600

Magpal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
heh... genialt at det går an å se spillefilmer på mob da...men åssen kan yahoo gruops ha de filmene når de ikke kan lagre mer enn 20MB pr gruppe?

Veit ikke,men ingen kan sende en link eller noen ting..men det går fint og se filmer på mobilen ja

Endret av Shuttle
Lenke til kommentar
Jo 512 mb. kortene har kommet. Så et på obs en eller annen dag.

Sikker på at det ike var secure digital kort da? de ser ganske like ut, de er littegrann større! Fysisk! Såvidt jeg vet har ikke mmc kortene i norge støtte på mer en 256mb ennå. Men det er langt ifra dårlig det! Hva er vitsen med større? Ingen som gidder å se en film på en 3*3 cm display om man har en 21" dataskjerm, eller en 32" TV? :D

Lenke til kommentar
Jo 512 mb. kortene har kommet. Så et på obs en eller annen dag.

Sikker på at det ike var secure digital kort da? de ser ganske like ut, de er littegrann større! Fysisk! Såvidt jeg vet har ikke mmc kortene i norge støtte på mer en 256mb ennå. Men det er langt ifra dårlig det! Hva er vitsen med større? Ingen som gidder å se en film på en 3*3 cm display om man har en 21" dataskjerm, eller en 32" TV? :D

Det er kan være meget kjekt og ha med en film eller to vest man skal reise med fly,båt,bil,bus,tog,for da har man ikke en 21"eller 32" :thumbs:

Endret av Shuttle
Lenke til kommentar
I fly kan man ikke bruke mobil, men tviler også på at batteriet holder til en hel film! isåfall er det maks! da går det nok fort tomt. :roll:

Di nye telefone har såkalt fly modus,da er telefonen delen av,men kan bruke resten av telefonen,og batteriet går fint til en eller 2 filmer... :thumbs:

Lenke til kommentar

Det er veldig hvor hjelpesløse alle som har svart på denne posten og det sier jeg ikke for å være lei!

Hvis dere vil ha film på 6600'en deres så kan dere vel konvertere den selv! Nå får jeg sikkert 1000 spørsmål om hvordan en gjør det, men det gidder jeg uansett ikke svare på! Dere kan derimot få et par linker som kan være litt hjelpsome - download.com og doom9.org som er en side dedikert for rippin og encoding!

Hvis dere ikke finner noe der kan dere søke fra f.eks google etter program som kan gjøre noe slikt!

Hvis dere etter alt dette likevel ikke klarer å få til noe kan dere se om dere finner filmer til 6600 på kaza lite, DC(++) eller irc (det er ikke ulovelig å laste ned filmer i norge, bare dele dem)

Dette må da være til i allefall litt hjelp og var det ikke det er dere ikke interresert i å ha film på mobilen deres!

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...