Journeyer Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Ganske barskt... https://www.overclockershideout.com/Merchan...ategory_Code=WB Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Dennderre så ganske dramatisk ut... Er ikke den som vet mest om varmen fra rammen, men den fikk men til å tro at den er bra varm (selv om den ikke er det) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Quote: Dj_eLmO skrev (2002-03-11 16:44):Dennderre så ganske dramatisk ut... Er ikke den som vet mest om varmen fra rammen, men den fikk men til å tro at den er bra varm (selv om den ikke er det) Så vidt jeg veit så kan det trenges kjøling på DDR-Ram, pga de har en god del varmeutvikling, men seff ikke på langt nær som CPU. SDRAM produserer lite varme, så å vannavkjøle SDRAM er vel litt smør på flesk. Lenke til kommentar
Format_C Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Oj, dette hadde vært saker, DDR rammen min blir ihverfall varm nok. Nå har jeg bare to sloter og RAM moduler med brikker på begge sider, ser ut som om den ene modulen bare får kjøling på den ene siden. Format_C Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå