*Magnus* Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) hei jeg hadde før: AMD athlon XP1800+ 1.5 Ghz ATI radeon 9800 pro Cat 3.10 MSI Kt3 ultra da når jeg spillte, gikkk alle spillene ganske bra.. la oss ta Delta force black hawk down some et eksempel her.. med 1800+ kjørte jeg delta force helt fint. uten lagg eller noe ting.. men så syntes jeg at jeg skulle oppdatere pc'en litt. så jeg oppgraderte til: AMD Athlon XP [email protected] Ghz ATI radeon 9800 Pro cat 3.10 ( samme ) ABIT NF7-s v2.0 så installerte jeg Delta igjen å begynnte å spille... d første jeg merket var at spille gikk ganske sakte..... så kastet jeg en granat ved siden av meg.. da den gikk av. begynnte spille å lagge å gå INNMARI trægt hva er grunnen til det ?? når jeg har et MY bedre HK å 800 Mhz mer enn før ???? Endret 19. januar 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 spillte litt delta force igjen d hakker jo som en gal Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Bumping (Å poste to ganger på samme post etter hverandre, åpenbart bare for å fornye posten), er ikke lov ifølge retningslinjene. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Det med hakkingen er nok drivere til skjermkort trøbbel. Ta så prøv de siste Omega driverne. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Det med hakkingen er nok drivere til skjermkort trøbbel. Ta så prøv de siste Omega driverne. brukte de før jeg fikk ny "pc" da virket d fint . skal prøve me den nye takker Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 jepp. d virket Lenke til kommentar
CIder Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Hmmz..... Delta force black hawk down ja. Har det liggende og slenge her. Er det bra?. Burde jeg innstallere det?. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 det er helt ok.. hvis du er en av de som liker / elsker deta force serien så er den midt i blinken for deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå