Gå til innhold

PCutstyr.no vs Komplett.no

Anbefalte innlegg

Min mening er at PCutstyr er billigst!!

Nesten alt jeg slår opp på www.hardware.no er billigere på PCutstyr

for eksempel:

https://prisguiden.no/vis_produkt.p...product_id=2588

https://prisguiden.no/vis_produkt.p...product_id=3377

https://prisguiden.no/vis_produkt.p...product_id=8646

https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=14365

Bare sånn dere vet det dette er ikke noe reklame triks!!!

Bare plutselig merket det!!!

Gå inn på https://prisguiden.no/

Så kan du søke på ting selv og finne ut!??

Bare skriv deres meninger hvis du synes jeg er helt "lost"

:thumbs::thumbup:

Edit: Skriveleif + Plz jeg vil høre deres meninger

Endret av skj0000
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Grunnen til at vi snakke om komplett.no er:

Lagerstatus, service og antall produkter.

Alle disse tingene er meget bra der.

Jeg sunes disse tingene ofte er bra på PCutstyr også da men...

Kan noen gi meg en link til webshoop tester plz :dribble:

Endret av skj0000
Lenke til kommentar

Komplett har vel ikke vært billigste webshop på mange år, men jeg handler der (så lenge de har varen jeg vil ha) av andre grunner.

X) God service

X) Rask levering

X) Rask og god returordning hvis det blir feil på produkter

X) Tryggheten om at hvis det er / blir feil på det jeg kjøper er komplett meget flinke med sånt.

Dette er bare ut i fra egne erfaringer - jeg har aldri opplevd noe annet en god service, rask levering, rask behandling av returer de få gangene jeg har måttet returnert varer med garanti pga feil.

Har lest flere innlegg der det kan virke som om komplett ikke har ytt samme servicen - men der har vi som oftest også bare hørt klagers versjon av historien, og ikke komplett sin (er vel en stund sia de posta sist her).

Uansett bryr jeg meg lite om hva andre sier om en ting - jeg handler ut i fra personlig erfaring - og den står til 6.

Lenke til kommentar

Jeg har et par webshopper jeg velger fra, og jeg prøver å ikke handle hos Komplett av den enkle grunn at jeg ikke ønsker at de blir for store. De er nok kunder uten meg. Dersom de andre butikkene går konk blir det lite konkurranse og det er ikke bra for oss, men så langt er det vel ikke så mange som tenker?

PSData er den webshoppen som jeg har hatt best erfaring med. PCUtstyr har jeg ikke prøvd enda. Har handlet hos Komplett et par ganger, og forsåvidt smertefritt utenom utsettelse på utsettelse av produkter.

Lenke til kommentar
komplett.no er ikke den billigste butikken nei, men det er den med best service. Derfor handler jeg der.

Jeg ser skjelden på pris når jeg handler, bare når jeg har lyst å teste nye butikker.

Kløner de det til en gang, så er det aldri mer dem

hva skjedde med 'forgive and forget?'

Komplett har klusset det til engang for meg, men jeg handler der enda :)

Lenke til kommentar

vel, det er slik jeg gjør det.

Er såpass mange nettbutikker på nettet som selger pc utstyr, så å velge bort en ser ikke jeg som ett problem.

Har nettopp hadd en sak med pcutstyr, og den har ikke vært særlig positiv. Men kan hende jeg gir dem en sjanse om ett par mnd.

Lenke til kommentar

Itbutikken har jo vært billig og bra ganske lenge, men nå er det vel en stund siden de var kåret som den billigste webshopen.

Eksempel på hvorfor jeg liker Itbutikken.dk: 2 år etter at jeg hadde kjøpt en 19" skjerm fikk jeg mail som spurte om alt var bra med skjermen og hvis ikke måtte jeg huske å benytte meg av garantien!

Jeg handler forøvrig mest på Komplett, av de samme grunnene som de andre her, men har tidligere brukt bl.a. Multicom.no, xd.no osv.... Jeg handler hos de som har varen min til en fornuftig pris og kan levere den fort som f!

Lenke til kommentar

Har ikke akkurat god erfaring med Pcutstyr .. jeg bestillte vare den 21.01.2004 og den er ikke blitt pakket før i dag 23.01.2004.

Jeg kunne forstått dette hvis det handlet om varer som ikke er på lager, men når det står 100+ på begge varene jeg bestillte er dette for dårlig.

Ringte de tidligere på samme dagen da den ble pakket og klaget på at pakken ikke var sendt (ordren sto fortsatt åpen), men de unnskyldte seg med at de hadde 3 dager på seg ... og jammen ble den ikke fakturert et par timer etterpå. :yes:

Så da må jeg vente over helga med å få den ... det suger jo maks, så det er nok første og SISTE gang jeg handler der.

Lenke til kommentar

Er ikke PCutstyr bare nok en nettbutikk som benytter Norek som eneleverandør? Altså samme lager som komplett sin nettbutikk?

Forskjellen på de to er vel hovedsakelig at komplett er knallbra på markedsføring (reklame) og bruker mye penger på det, mens PCutstyr selger det samme uten reklame-kostnaden.

(Jepp, jeg hater reklame og alle de kostnadene det påfører bedrifter og dermed sluttkundene)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...