Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tregt nett?

Anbefalte innlegg

Jeg har 2 maskiner i nettverket som jeg bruker.

Problemet er at på den ene må jeg bytte innstilinnger for de forskjellige sidene, funker ikke å logge inn på sider hvor jeg er registrert. Forum funker aldri. Kan ikke snakke emd noenpå msn pga mld mine vises ikke for dem. Også får jeg ikke sett bilder på IE? Trenger hjelp. Det er veldig frustrerende

Mens på den andre funker alt som det skal

Er desperat etter hjelp, hva kan være i veien.. Bruker jo samme internett osv! :cry:

EDIT : Har kanskje glemt å nevne at den ene pcen er kobla til internetten via en trådløs oppkobling som går gjennom en gateway til routeren (11mbit), mens den andre (der hvor internetten funker bra) er kobla opp via en 100mbit standard tpkabel, kan dette ha noe å si? :blush:

Endret av DaRe_deVIl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal prøve å oppdatere!

EDIT : Når jeg opdaterer og har lasta ned IE og den skal til å innstalere så er det noe som ikke "passerer windows logo testing", hvorfor gjør det ikke det, det er f*** meg ett Windows program. Noen som vet åssen ejg kan ordne det? :(

Endret av DaRe_deVIl
Lenke til kommentar

Har problemer med å logge inn på ting, email, her, o.l sider. Skrive innlegg og slikt på forum, o.l! Har samme instillinger på begge maskinene..

EDIT : Se øverst, har endra litt der.. glemte å nevne det, men vet ikke om det har noe med saken å gjøre da, men ta en titt!!:)

Endret av DaRe_deVIl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...