Gå til innhold

Bosteder i Oslo

Bone

Anbefalte innlegg

Heisann!

Skal flytte tilbake til Oslo igjen, etter å ha bodd en stund hjemme.

Men, hvor kan jeg sjekke etter bosteder? Jeg brukte Aftenposten Aften før, siden der står (sto, ihvertfall) det en del om leiligheter til leie. Men, er det andre steder jeg også kan sjekke? f.eks en eller annen www. -side!?

på forhånd takk

mvh Bone ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For drøyk 7k i måneden får du vel et traaangt krypinn på Torshov..

Nei, en lærer på skolen fortalte om kameraten hans som betalte 1k i måneden for en 2roms på Frogner. Det går an å gjøre skup (merkelig ord btw :ermm: ), eller mellomting. Ikke alt går til 6-7k i måneden.

Lenke til kommentar

Hei,

Den beste er finn.no men jeg har også leid gjennom UtleieMegleren

Det beste i Oslo er hvis du leier av ett firma, da er alt på topp, hvis du klager på noe kommer de å fikser det med en gang.

Jeg har prøvd å leie av en privat person 1 gang, anbefaler det IKKE.

Nå er det i ett firma som heter Stiftelsen Kaare Berg.

Kjempe firma med MANGE bra leiligheter.

Betaler 8150 for 55 kvm på Bislett med strøm og oppvarming.

Lenke til kommentar

Hvis du kan overleve med litt eksotiske lukter i oppgangen og mørkhuda karer i BMW utenfor er det rimelig og bra å bo i Groruddalen. Her er leilighetene stort sett i bra stand, godt støy og varme isolerte og ikke minst, bra med ADSL-dekning :thumbup:

EDIT: Glemte å svare på spørsmålet... Finn.no er vel best, men sjekk også f.eks. www.obos.no. Det er de to stedene vi fant leiligheter de to gangene vi har vært på jakt.

Endret av TopDog
Lenke til kommentar
ville egentlig bare takke for alle svar!

Jeg har nå skaffet meg et sted å bo!  :D

Tell us where ;)

Frogner / Skillebekk i Oslo

en Flott! (synes jeg selv. Og det er vel det viktigste) leiglighet til 5.500,- kr mnd! :)

Gleder meg Stort! :)

Lenke til kommentar

hahaha

det er så moro at folk som flytter til oslo alltid tror de "må" bo ut på jar eller noe sånn crap.

det lureste er å satse på de store kanalene, f.eks store hybelhus hvis man vil bo billig, og kanskje et firma som leier ut hvis man vil bo større.

finn.no er jo seff markedspris, og husleien er falt ca 30% på 1,5 år så den er ikke for ille.

men herregud, HVEM vil bo på jar?

jeg anbefaler folk å bo vest for akerselva, så slipper man dealerne og gangsterene.

:thumbs:

Lenke til kommentar
jeg anbefaler folk å bo vest for akerselva, så slipper man dealerne og gangsterene.

Fordommer, fordommer, fordommer... du har vel antagelig aldri turt å gå øst for akerselva.

Og hvor har du fått det fra at utenbys folk tror de må bo på Jar?

95% av alle utenbys jeg har møtt som flytter til Oslo gjør omtrent alt mellom himmel og jord for å bo nærmest mulig Karl Johan...

Lenke til kommentar

I En alder av 26, gjeldsfri og barn og kone fri...så er min filosofi:

Bo dyrt og trangt så nærme sentrum som mulig. (ikke bor jeg trangt og dyrt heller men det er prinsippet)...enn å bo billig og langt utta for sentrum. Det er bare så digg å være spaser avstand fra ALT som skjer i Oslo.

AKIRA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...