Kvindøl Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Hva er det som er bra, og er det noe dårlig med spillene? Endret 19. januar 2004 av Kvindøl Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Alt er bra med det! Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 ff7 var og er bare best Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Nei, VI er best. Best historie, personer osv. Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 VII vart overlegent best. Tiern dårligst hittil(av de jeg har prøvd). Gadd ikke kjøpen engang, bare lånte det av en venn og spelte tell jeg ikke gadd mer. Tiern er bare masse løping... ikke no valg eller no sånt, pluss at folka er sjekkelige fjortisser. Det eneste som er tøft med tiern er Kimhari(hvis det er sånn det skrives), er nesten synd at han blir så dårlig etterhvert. Ellers har ikke noen av spella skuffa no særlig, men alt var liksom downhill etter 7ern. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Har spillt 4,5,7,8,9 og 10. Synes 5 var aller best, tett etterfulgt av 9. Har 7, men på grunn av at den gode gamle analoge kontrollen som var i orden har dratt til de evige påkjørt-av-feit-fyr-i-kontorstol-kontroll-jaktmarker, kan jeg ikke spille det. Men siden lærerne streiker og bruderen har skaffet en ny kontroll (en stor skummel barracuda ting) kan jeg prøve litt i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå