Gå til innhold

MoveIT-ub.net


Anbefalte innlegg

Da tror jeg siden vår er godt nok vurdert. Takker for alle tilbakemeldinger :)

Det som de fleste har sagt er vel at siden virker litt tom og mangler grafiske elementer.

 

Skal endre følgende ting:

 

- Sjekke hvordan det ser ut med tykkere kantlinje og/eller annen farge

- Overskrifter og mouseover på linker i mørkerød.

- Bilder, overskrift, ingress, bestillingskjema vil nok hjelpe en god det på tomheten

- Menyen skal få en anelse lysere rødfarge og størrelsen skal bli mindre (i kb)

- Hvis dette ikke hjelper, er det mulig det blir lagt inn noen få grafiske elementer, men jeg vil helst beholde enkelheten.

 

 

- Gordito (hovedsaklig design) og Doffpett (hovedsaklig koding) takker for all oppmerksomhet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da tror jeg siden vår er godt nok vurdert. Takker for alle tilbakemeldinger :)

Det som de fleste har sagt er vel at siden virker litt tom og mangler grafiske elementer.

 

Skal endre følgende ting:

 

- Sjekke hvordan det ser ut med tykkere kantlinje og/eller annen farge

- Overskrifter og mouseover på linker i mørkerød.

- Bilder, overskrift, ingress, bestillingskjema vil nok hjelpe en god det på tomheten

- Menyen skal få en anelse lysere rødfarge og størrelsen skal bli mindre (i kb)

- Hvis dette ikke hjelper, er det mulig det blir lagt inn noen få grafiske elementer, men jeg vil helst beholde enkelheten.

 

 

- Gordito (hovedsaklig design) og Doffpett (hovedsaklig koding) takker for all oppmerksomhet :)

tror det vil bli veldig bra da, ser frem til ferdig resultat. :yes:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Oppdatering

 

Gadd ikke å fikse på alt jeg sa.. men det gjør ingenting.. For vi vant! :D

Fikk en fin stooor sjekk på 1000 kr av god og hard papp.

Er jo ikke akkurat så sykt mange gode UB sider, men vi slo overraskende nok nerdverk.org. Todde vi måtte se oss slått av de. (Du tok feil der ja du godeste tekniker-Smidt ;) ) Gikk litt på innhold/brukervennlighet også.

 

Men nå trenger jeg noen virkelig gode tips hvis vi skal vinne på landsbasis. Selve hoveddesignet skal jeg vel beholde, men forbedringstips mottas gjerne.

 

Fikk litt tips av juryen. Fikk sånn fin begrunnelse med litt tips videre. Har den ikke den akkurat nå men det gikk mest på friskere farger og mer innbydende forside. De skrev også at vi burde bruke standard linkfarge (blå). Det synes jeg var litt merkelig, siden det ødlegger ganske mye for det estetiske. Men det er vel fordi, mindre datakyndige personer skal forstå at det er en link der. Hva sier dere?

 

Er sikkert ikke så mange som bryr seg, men måtte jo gi en tilbakemelding på hvordan det gikk ;)

 

- gordito

Lenke til kommentar
Vil bare si at denne siden vant Beste webside i Østfoldmesterskapet i UB...

Det viser vel bare at de som dømmer slikt ikke har _LITT_ peil en gang..

 

Som jeg har sagt før; På VKI Brukersystemer får du femmer om du lager en stygg FP-side..

Det har vel litt å si at de fleste bedriftene ikke akkurat har ansatt profesjonelle webdesignere, så kravene er ikke så veldig høye.

Dommeren for Hordaland var fra ementor tror jeg..

 

Men, tips til forbedring til deltakelse på landsbasis?

Og det med standard linkfage, bør jeg følge tipset? Jeg synes det ikke virker så digg.

 

- gordi

Lenke til kommentar

Gratulerer gordi..

 

Syntes at dommen var rettferdig, dere fortjente å vinne, selv om det er litt drit å tape..

 

Siden deres var rett og slett bedre, gode og oversiklige menyer, lett å navigere seg nedover i siden + av at innholder var bedre.. Var litt vanskelig å lage en side for bedriften vår, ingen av dommerne (eller folk over 40 skjønner ikke en dritt av siden vår (hva er LAN for noe da? hva selger disse karene?)..)

 

godt jobbet :thumbs:

 

(finner sikkert på mer å skrive her)

Endret av baRs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...