Gå til innhold

MoveIT-ub.net


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte den godt! Spesiellt logoen. Lys og fin. Menyteksten ble litt liten, men jeg kjører 1600x1200 på 19" så jeg har vel meg selv å takke...

Lagre knappene som gif, <8 farger. older sikkert med 4 farger. Tror det vil hjelpe en del på størrelsen.

 

[edit]

Prøvde nå: 416 bytes ved 8 farger. Helt uten tap(type jpeg optimerings-drit).

[/edit]

Endret av sven-o
Lenke til kommentar

jeg like siden veldig godt. den er oversiktlig og ren, men ser alikevel veldig pro ut. Jeg er kanskje ikke like leet på web-design på enkelte andre her, men som bruker likte jeg siden veldig godt. Eneste er kanskje som arve sier her at den kan virke litt "tom". Jeg tror det kommer veldig mye ann på hvordan du former innholdet.

 

Det kan kanskje være en lur ide å se hvor CSS kan erstatte bilder på siden din. Ser du har brukt bilder for å lage borderen, og selv om det virker blir det mer "korrekt" å gjøre det med CSS.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Fin side. Enkelt design og deilig fritt for dill-dall. Men synes 3D-ballene i logoen din ser litt lite "3D" ut. Kanskje det bare er meg, men jeg synes du burde prøve litt annerledes skyggelegging.

Lenke til kommentar

Takk for tilbakemeldinger :)

 

Angående css: Har ikke satt meg så fryktelig inn i det, så jeg gjør det nok på "gamlemåten" med bilder siden fristen for innlevering er på fredag.

 

Angående tomheten: Den vet jeg faktisk ikke hva jeg skal gjøre med. Forslag? Tror faktisk jeg ikke gjør noe med det. Synes igrunn det passer med litt tomhet, ihvertfall enklere slik :)

 

Angående 3D-Effekt: Var egentlig ikke meningen å ha noe spesiell 3D-Effekt, det bare ble sånn. Får se om jeg får gjort det litt mer troverdig hvis tiden strekker til.

 

Takker igjen for alle svar

 

- gordito

Lenke til kommentar

likte siden.. stilig og passende logo.

> synes mouseoveren i menyen ble for mørk i forhold til fargen i logoen..

> ellers en fin UB side.. vil nok kunne slå andre i bidrag, men for å slå andre sider som FanaLAN må det noe noe mer til noe spesielt, for siden er jo ganske enkel, men bra

> kanskje noe litt mer grafisk hadde gjort seg, ikke mye mer. kanskje en annen farge borderen, litt tykkere og mørk rød den og? vet ikke jeg.

godt utgangspunkt

Endret av Smidt
Lenke til kommentar

Likte siden svært godt. Ening med det meste over, gidder ikke gjenta folk.. Har like gode sjanser for å vinne som FanaLAN!

Det er to forskjellige sider på en måte. FanaLAN er en LAN side som ofte er litt mer farger på enn en side som framstiller et produkt stilfullt og litt "justis-minister-aktig"..

 

Fint :yes:

 

koffor lagar du heimsi til MoveIT, e ikkje du i smellaway?

Endret av baRs
Lenke til kommentar
enter.jpg

 

^^ Ligner ikke den logoen litt for mye?

tja, strengt tatt kanskje, men det er gjort en "forandring" om det i det hele tatt er sett på den logoen som er vesentlig.. det to røde rundingen markerer, slik jeg har forstått det, forflyttingen fra a til b som er hele konseptet her. "MoveIT-ub"...

jeg synes dette er ok så lenge det ikke er et annet firma med mer lik logo. funker enda bedre om ub'en ikke har sett den andre logoen før og.

Lenke til kommentar

Lossen: Vi har jo fusjonert oss med MoveIT, derfor gidder jeg ikke lage ferdig smellaway siden. Og jeg kan ærlig inrømme at jeg synes nerdverk er bedre, men jeg synes subnor er ditt klart beste verk ;) Vi får se på fylkesmessen hva dommerne synes :D

"justis-minister-aktig" - Det var da et voldsomt uttrykk fra din side :) Vet ikke om jeg skal ta det som et kompliment, eller?

 

Dunestar: Den logoen har jeg aldri sett i mine levedager. Masse prikker er kanskje ikke det mest originale heller. Jeg fikk min inspirasjon til denne logoen for lenge siden da jeg så ikonet til LiteStep.

 

Smidt: Det var fint at du så sammenhengen mellom logoen og bedriften, for det gjorde nemlig ikke jeg ;) Likte forklaringen din, skal bruke den hvis jeg må forklare hvorfor logoen er slik. Og angående fargen på mouseover: Ja, jeg la merke til at den var for mørk når jeg var ferdig, men jeg tror ikke jeg orker å fikse på alle knappene igjen :) Det med kantlinjene skal jeg teste ut..

 

Men nå er jeg så forbannete lei av hele UB-drittet at jeg ikke gidder å stresse mer med siden. Får bruke resten av uken til å fikse innhold og koding. (Du må gi meg og doffpett et lynkurs i det PHP-Template greiene dine, losse)

 

- gordito

Lenke til kommentar
Dette er jo en nesten lik logo som Imagewall, noe svart tekst på hvitt og en småfancy meny.

Ikke sånn direkte pent egentlig.

 

enter.jpg

 

^^ Ligner ikke den logoen litt for mye?

Altså... Den ligner ikke i det heltatt, pluss den er mye styggere og meget n00b i forhold til MoveIT!

 

Rein side, som andre har nevnt, mangler et par grafiske elementer...

Ryddig og ren!

 

Keep up da sweeet work!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...