Zipp0 Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 jeg har ikke for mey penger og er derfor inntrisert i og skaffe meg en radiator som ikke koster noe mye.. jeg vet ikke hvilken type som passer bra til og bruke i PC utenom de på www.microplex.no og slike steder... Noen som har er forslag til en fattig moder? Lenke til kommentar
Empty Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg bruker varmeregisteret til en Ford Sierra. Bare å gå til ditt nærmeste bilopphuggeri så finner du sikkert noe som er brukans der... Jeg har en temp på 44grader nå (surfing musikk) og da er begge viftene på radiatoren slått helt av... Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 du kan jo fer te huggern å finn en bilradiator eller varmeregister da Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg bruker varmeregisteret til en Ford Sierra. Bare å gå til ditt nærmeste bilopphuggeri så finner du sikkert noe som er brukans der...Jeg har en temp på 44grader nå (surfing musikk) og da er begge viftene på radiatoren slått helt av... Ok. Hvordan ligger tempen med viftene på da? og hvilke vifter bruker du? jeg skal invistere i Cheiftec bigtower, er det plass der? Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 ja det e sikkert plass der... legg den i toppen i tilfelle da Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 ok, greit og vite men lurer fortsatt på tempen med den viften på.. og er det noen plasser i Heimdals området jeg kan fåtaki en billi/gratis en? Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Øysand, der e det et bilopphøggeri... Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 jaok, må ta meg en tur dut da Lenke til kommentar
teq Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Øysand? Lykke til, det billigste varmeregisteret de kunne selge meg der i høst som var demontert kostet 400,-. Hvis jeg var interressert kunne jeg få et fra en B-Ascona for et par hundrelapper mot at jeg demonterte det selv. Imidlertid er ikke min drømmedag å ligge på huet og fryse inne i en råtten Ascona for å spare to hundrelapper, så jeg kjøpte meg likesågodt en Hayden radiator fra Microplex til 400,-. Ny, og ingen demontering. Affa på Heggstadmyra er ikke så mye bedre, etter å ha trasket rundt i gjørma der i en halvtime fant han ut at han ikke hadde noen demonterte varmeregistere whatsoever. Kanskje du er har mer flaks? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå