Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Stakkars isdn brukere ass!

Anbefalte innlegg

i denne uka som var nå lasta jeg ned 10 GB ganske fort. jeg har da telenor sin "fine" 10GB limit. så nå har jeg 128 men ikke lenge da. men fyyyy søren så dårlig det går i forhold til 704.. har bestilt 1024/256 med 30GB limit nå da;)

synes veldig synd på dere med isdn/modem!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har isdn:( og har aldri ''testa'' adsl/bredbånd (whatevah!) jeg syns nå at dette er passelig fart fordi jeg bare surfer, men hvis jeg har hatt bredbånd så har jeg sikkert gjort som dere som har bredbånd, å laste ned ting fra f.eks. DC++ eller lignende

Lenke til kommentar
i denne uka som var nå lasta jeg ned 10 GB ganske fort. jeg har da telenor sin "fine" 10GB limit. så nå har jeg 128 men ikke lenge da. men fyyyy søren så dårlig det går i forhold til 704.. har bestilt 1024/256 med 30GB limit nå da;)

synes veldig synd på dere med isdn/modem!

og poenge ditt med denne posten var??

:roll:

Selv så synes jeg veldig synd på alle som skal spise fiskekaker i brunsaus... :D

Ps. Har catch 1024/1024 og Ubgrenset limit. :thumbs:

Lenke til kommentar

Jeg har ISDN hjemme og hver gang jeg er på Lan elns så går det endel data inn og ut av maskinen min. Var akkurat på lan i 38timer (kom litt for sent) og hadde en slik trafikk

Fulk.transfer.rapport.jan04.jpg

Beklager for Jpeg ,men har akkurat softet maskinen på nytt. Men overføring er ikke akkurat noe og mase om.

Lenke til kommentar

Det er jobben til pappan min som betaler skjønner dere! derfor har vi sånn telenor plikt. fyyyy søren så treeegt det går ! trodde først att jeg skulle få 128 jeg. men neida. 64 Kbit telenor måtte liksom ta den minste idsn linja vøtt. TAKK TELE*PIIIP*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...