Thoma_S Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Bestillte en LG g5400 litt utpå nyåret, men den var ikke på lager... Det har gått ganske lang tid... Og... Det står fortsatt "LAGER: ubekreftet" på ordrestatusen min. Er denne telefonen vanskelig å skaffe ? ? noen som vet dette... Er jo ikke vits å spørre telebutikken (der jeg bestillte) for de svarer ikke på mail... (og nei, jeg spørr ikke om saker som står på F.A.Q) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 skulle ikke være noe problem så vidt jeg vet... Kanskje de har vært flinke og rotet vekk eller noe sånn tull... Lenke til kommentar
Mobildude Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Det er mulig dem er tomme for den nå ja,den kommer inn igjen imorgen til Norge(estimert dato men regner med det er rett) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 såvidt jeg vet (en jeg kjenner i telebutikken) så har de nok med lg 5400.... Snakka med han på onsdag/torsdag (men denne saken har vart lengre) pga. en jeg kjente skulle kjøpe seg en sånn.... Lenke til kommentar
Mobildude Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 joda,men jeg tenkte på nettbutikken...den har den sikkert ikke på lager nå,vet telebutikken har den på lager i tr.heim jaffal Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) joda,men jeg tenkte på nettbutikken...den har den sikkert ikke på lager nå,vet telebutikken har den på lager i tr.heim jaffal vet d jeg og... Endret 19. januar 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Thoma_S Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Ja.. nettbutikken og butikken har forskjellige datoer... Det som er så merkelig er at det ikke står noen forventet dato.. .Står bare ubekreftet ... Men kanskje dette bare er feil ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå