LasseTheDude Skrevet 4. august 2005 Rapporter Del Skrevet 4. august 2005 Håper det blir mere fremgang snart. Skummelt når folk PLUTSELIG slutter å poste Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 I'm back to nag... se hva du har gjort nå, du har fått "uskyldige" mennesker til å sitte i flerfoldige timer i strekk (iallefall nesten) og så kommer de til denne slutten?! du har ikke fått samlet inn noen penger eller evt. samlet opp nyt mot? hadde jo vært kjekt å ha noe å lese på mens jeg går på skole i england Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 20. august 2005 Rapporter Del Skrevet 20. august 2005 Hans siste innlegg på hw.no: Skrevet: 23/04/2005 : 17:12 Både karamba og prosjektet tar samme vei som Death by Digital og hans prosjekt Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. august 2005 Rapporter Del Skrevet 20. august 2005 NICE Har netopp lest gjenom alle updatene Bøyer seg i støvet Lenke til kommentar
VbD Skrevet 20. august 2005 Rapporter Del Skrevet 20. august 2005 nice nice =) Har potensiell til å vinne no casemod compo med den der tror jeg Lenke til kommentar
karamba Skrevet 9. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Maskina står fortsatt på stua, og verktøyet er ikke helt pakket bort. Jeg trenger litt mere tid før jeg setter i gang igjen med denne tror jeg. Den nye hardwaren jeg har kjøpt har jeg satt inn i Prosjekt nr1, så det er vel stor sannsynlighet for at jeg fullfører bong-planen før jeg fullfører dette. Egentlig skulle jeg ønske at jeg hadde tatt utgangspunkt i en mindre formfaktor, f.eks et barebone-system eller et micro-itx. Grunnen er at dette prosjektet ble endel større enn jeg i utgangspunktet hadde sett for meg.. Det ruver bra på gulvet... Vi får se. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 bra du er tilbake, gleder meg til du er ferdig! Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 3. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2006 ! Dette er skikkelig kvalitets arbeid! Her har du brukt tid!! Kjekt med sånne prosjekter så blir så fine (Ettersom eieren bruker god tid og har skillz) ! -El NetZor Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2006 24 dager så kan man feire 1års dag siden siste update! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå