phax Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 syns du burde gi opp jeg. det hadde nok skapt reaksjoner ja! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 spleiselag for at du skulle bli ferdig Lenke til kommentar
Flames Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 spleiselag for at du skulle bli ferdig Tja, noen organiser kronerulling! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 hvordan går det, har du fått gjort noe, eller "jobber du med saken" Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Håper du blir ferdig med det. Helt genialt prosjekt <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 GENIALT! det er alt jeg har å si! Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 ser ut til at han har tatt mitt råd og gitt opp. herlig. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 jeg fatter ikke hvordan du kan mene det, jeg håper for din skyld at det du sa nå var sagt ironisk... Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 selvfølgelig er det ironi din knott. men fyren har ikke posta her i forumet på nesten en måned, så hvem vet hva som har skjedd..? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 sannsyneligvis utsatt for et drap Lenke til kommentar
kverna Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 sannsyneligvis utsatt for et drap Ok dette blir bare latterlig! Nå får dere holde kjeft til vi faktisk vet hvorfor han ikke update, selv om jeg skjønner han blir dritt lei. Hvis det er noe kan dere ta det i pm, for offtopic hører ikke hjemme i denne tråden. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 I am, for once, speechless Lenke til kommentar
karamba Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Jeg er ikke død nå heller.. Det bare virker slik. Jeg måtte ta en liten pause fra prosjektet for å ikke hive det ut av vinduet (jeg bor i 4. etg). Etter at jeg knuste gpu på skjermkortet og fant ut at jeg ikke fikk tettet hullet i tanken uten en større jobb, var en pause påkrevd. Jeg har imidlertid ikke gitt opp enda. Jeg må vel bare få samlet sammen litt kroner slik at jeg får muligheten til å fylle den med skikkelig hardware. Det vil vel kunne motivere litt. Jeg er vel inne i en periode med omstendigheter som tar litt tid og krefter, så alt til sin tid. Selv om tråden skulle blitt stengt pga inaktivitet, vil jeg nok bli ferdig med maskina etterhvert. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Flott du holder hodet kaldt da Har hatt en del av de trøkkene der, men får håpe du klarer å fullføre prosjektet med stil, som du begynnte med! Lenke til kommentar
Flames Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Hvordan går det med prosjektet, Karamba? Dette er et av de få prosjektene jeg følger med på, og jeg har lenge gledet meg til en update - blir virkelig fascinert av diverse ferdigheter man får se i aksjon på prosjektene dine! Uansett, ta den tiden du trenger, men jeg håper virkelig å kunne se bilder av den ferdigstilte maskina en dag. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Tror det er ganske dødt her desverre.. Men vi får håpe! Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 haha! nå har jeg sittet her siden kl 3 (med pauser såklart) og lest 58 smekkfulle sider med modding, and AI KARAMBA, IM IMPRESSED! men hvor er slutten? jeg forstår godt at du måtte få en pause fra glansen, men det lille søt- ops jeg mener tøffe egget må vi jo se ferdig! jim Lenke til kommentar
dain Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 I likhet med personen over har jeg nå lest meg gjennom 58(!) sider, desverre oppdaget jeg at det ikke var helt ferdig enda. Men en utrolig bra jobb uansett karamba! Håper du får gjort det ferdig hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå