Nilsen Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) ÅÅÅ Jeg blir like glad vær gang det står loading from photobucket i firefok når jeg åpner denne tråden Lekkert Endret 10. januar 2005 av Natrium Lenke til kommentar
alexern Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 du bruker sparkel også ja... da kommer du nok til å få en helt glimrende overflate! det så jo sjikkli najs ut før du hadde pussa ned å greier... Lenke til kommentar
cowai Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Alle maser om at det er 2005... Det må jo først være nyttår.. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 det der var en fin update.. har du noen bilder av det du gjorde med vannlekasjen, (unntatt dreneringa) ? det var litt vanskelig å se for seg... Lenke til kommentar
karamba Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 det der var en fin update.. har du noen bilder av det du gjorde med vannlekasjen, (unntatt dreneringa) ? det var litt vanskelig å se for seg... Jeg har ikke bilde av det nå, men kanskje jeg kan fikse det etterhvert. Alexern; Jeg hadde opprinnelig tenkt å bare ha epoxyen som øverste lag, men etterhvert som jeg så hvordan ting ble, fant jeg ut at jeg ikke ville fått det resultatet jeg søker. Det er spesielt i skjøtene hvor flere lag glassfiber overlapper hverandre at det oppstår "problem". For å få en helt "smooth" overflate blir det derfor hvit lakk (og sølv). Jeg kommer rett fra malingsbutikken nå, så ting er i hus.. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Må bare si som alle andre, sinnsykt bra! Like spesielt vanntanken i front Keep it up! Endret 10. januar 2005 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
alexern Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 ja, men dert blir jo bra det... på skolen så jobber vi med sparkel når vi tetter bulker på biler og der kan vi nesten ikke kjenne forskjell fra sparkel til bil lakk så det kommer nok til å bli bra Lenke til kommentar
Qwert123 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 sinnsykt bra menne update snart? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 har du lakka nå? evt. har du bilder av det? Lenke til kommentar
flabben Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Det ser "ikke verst" ut, eller.. Det er vel nettopp det det gjør! :!: Dette er en versting! HAHA, jobb fortere! Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 sist jeg sjekka denne tråden var ca et halvt år siden. har du egentlig kommet noe lenger? synes det er på høy tid at skummklumpen blir pc nå Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Må vel bare mase litt jeg også, nå vil vi ha update Endret 24. januar 2005 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 dette er så konge ! det er så nydelig ! fatter det ikke ! Det er til å grine av det er rett og slett sexy !!! Stå på !!!! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 merkelig, det har ikke vært noe særlig til inlegg ifra karamba i det siste.. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 tror han har gått til boikott mt hw.no siden de fjernet edit funksjonen tror det var han iallefall Lenke til kommentar
karamba Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 hehe - jeg har ikke gått til boikott av noe som helst i det siste! Jeg kan vel bare si at jeg har j*vlig lite tid til overs for tiden. Jeg har brukt noen timer siden sist update, men fremgangen er ikke så stor at noen andre enn meg ( ) ville sett forskjell.. Jeg sparkler og sliper, sparkler og sliper osv... Der hvor jeg slurvet med skum og epoxy "må" jeg nå rette opp med sparkel og flikking. Litt klok av skade, tør jeg ikke akkurat i kveld å love tid for oppdatering. Kanskje kommer den i morgen, kanskje neste uke - men den kommer. Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Dette var bare så nais utført atte jeg nesten ikke tror mine egne øyne. Stå på gutt Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Digg...likte lysene i pumpen..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå