stoffix Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) det er sånt som dette jeg har lyst til å være med på... uff, så synd at jeg skal være så eksremt usosial... Endret 14. november 2004 av the coolkid Lenke til kommentar
alexern Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) strålende karamba! gleder meg som en unge til å se det ferdige resultatet!!! Endret 14. november 2004 av alexern Lenke til kommentar
hello100143 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 det blir jo råbra og se hvordan det blir til slutt. er dere ikke enig? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Blir bare mer å mer imponert jeg :O Lenke til kommentar
karamba Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Mens jeg jobber med mine små punkt, kan jeg jo gi en ørliten smakebit... Jeg har tenkt å ha hvit plexi som avslutining på beina. De er nå så og si ferdige til å monteres. Nå lurer jeg på èn ting (minst, hehe!); Blir det litt for mye hvis jeg putter inn en liten LED i enden på beina? Jeg måtte jo bare teste, og effekten ble jo litt morsom.. (den kommer kanskje ikke så godt fram på bildet, men..) Kanskje litt "over the top"? Det er ikke så veldig kraftig lys.. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 de lysa i beina er virkelig prikken over i'en, helt fantastisk! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 de lysa i beina er virkelig prikken over i'en, helt fantastisk! Absolutt! Lenke til kommentar
Xell Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Den effekten med lys i bena ble dritlekker. I hvertfall sånn frittstående. Det er jo litt vanskelig å bedømme helheten (hvordan blir det når man ser det sammen med resten av "kroppen"). Hvit plexi synes jeg du burde ha uansett. Og i værste tilfelle er det jo bare å ikke koble til diodene Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 hehe, det der var jo bare tøft da, fargen likte jeg også... du sa jo selv at det ikke var så sterkt lys, så da blender det deg ikke heller... GO FOR IT Lenke til kommentar
karamba Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Hvit plexi blir det uansett, ja. Jeg monterer inn led's for sikkerhets skyld;) Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 omg nice med plexi i bunnen av føttene, men hvordan har du valgt å pusse plexien? Lenke til kommentar
karamba Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 omg nice med plexi i bunnen av føttene, men hvordan har du valgt å pusse plexien? Plexien er ikke pussa (faktisk er den på bildet bare en grov mal på de som skal være der, selv om de ferdige ikke blir så langt unna). Plexien er hvit i utgangspunktet. Det er den samme jeg har brukt i "Prosjekt 1". Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 du er så heldig du.. får ting og tang her og der.. var det ikek du som hadde kloroform også? jeg selv føler at hele verden er imot meg akkurat nå, så jeg lurer på om jeg skal gå å tenne på en ny taubunte dyppet i alkohol.. Lenke til kommentar
karamba Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 du er så heldig du..får ting og tang her og der.. var det ikek du som hadde kloroform også? jeg selv føler at hele verden er imot meg akkurat nå, så jeg lurer på om jeg skal gå å tenne på en ny taubunte dyppet i alkohol.. ot: Jeg tror ikke jeg skal si at jeg er spesielt heldig.. Får ting her og der? Jo, kanskje..men bare etter at jeg har spurt pent. Hvis du trenger et lite stykke hvit plexi, eller litt kloroform til et spesielt prosjekt, så er det jo bare å sende en PM. Jeg lovte jo at du skulle få ta en tur innom når maskina var ferdig - og det står jo fremdeles ved lag selvfølgelig! Det hjelper skjelden å tenne på ting selv om ting går litt trått. Ofte kommer bedre dager raskere dersom man lar være, faktisk Hold ut, Magnus! Ting går seg til etterhvert (det er bare så kjiipt å vente..)! Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Likte lyseffektene fra bildet i alle fall. Får litt intrykk av at hele greia svever. Kople inn en bryter, så er det lett å slå de av hvis det er for mye (regner vel egentlig med at du har tenk på det allerede). Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 joda, vet at ting ikke alltid går bra når man tenner på ting, derfor lar jeg gassbrenneren være, men jeg har mange ganger lurt på om det er en liten pyroman i meg Lenke til kommentar
notarget Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Utrolig spennende prosjekt, gjorde susen med lyset nedert i beina. Lenke til kommentar
karamba Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Snart kan jeg koble til lyset på ferdig-monterte bein... Det blei litt tøft. Jeg må justere litt på lengden på beina. Når jeg monterte beina skikkelig, ble ikke lengden helt den samme.. Det er imidlertid en smal sak vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå