alexern Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 nå som du er hjemme fra Roma... (antar jeg) hva med en liten status report? no presure or anything... Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 konge, men hva skal du ha bak den luka? I/O, reset knapper og viftekontroll? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 tror det blir av på reset og eject, tror ikke det blir noe mer heller, men jeg er jo ikke den rette å spørre heller da.. Lenke til kommentar
karamba Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Jeg er tilbake fra Roma, ja! Over 20grader, god mat og godt tilbehør gjør underverker! I dag har jeg saget til de nye beina. Jeg har jo opp til flere versjoner av beina tidligere i loggen, men.. De nye beina (ja, det kommer bilder i morgen) blir svært mye bedre enn de tidligere forslagene mine. Dere får se i morgen. Ellers har jeg også vært på en liten hw-shopping på nærbutikken igjen (Digital Impuls;). Selv om jeg hadde svært lyst på et x800XT, måtte jeg moderere meg endel. Det ble bare et 9800pro, en 200Gb S-ata og en Nec 16xDVD-brenner... Nå har jeg i alle fall nok hw til å få maskinen i gang, så det er jo en enorm motivasjonsfaktor i seg selv! Nå vil jeg snart få den i gang! Har selvfølgelig stort sett fri denne uken (må jo slappe av litt etter storbyens tjas og mas før jeg begynner på jobb igjen!), så jeg kommer nok til å få gjort litt Hva det blir under lokket? Av og på, reset og ejekt-knapper, og en eller annen form for temperatur-overvåking (håper jeg!). Lenke til kommentar
Flames Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 .. Og vi gleder oss. Velkommen tilbake forresten. Har gledet meg lenge til neste update, faktisk. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 hehe, dette lover godt... Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 uff..nei...faen... ble litt deppa her nå... nå har jeg lest igjennom 45 sider i strekk... men men .. var verdt det selv om det ikke var noen slutt enda...bli ferdig til jul da er du snill:) ser ut som det "påskeegget" ditt blir rått og godt til slutt:) keep it going baby.... weee mitt første innlegg på denne greia..altså prosjekt greia her... En ting skal du ha... og det er at du iallefall ikke har mangel på fantasi Lenke til kommentar
alexern Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 nice in Rome eller? burde ikke temp. overvåking være på utsiden av luka? sånn at du slipper å åpne den hver gang... eller du kan jo bare ha software til det kanskje?? gleder meg uansett til å se en ferdig og pen luke Lenke til kommentar
jingt Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) slett Endret 19. oktober 2004 av illvit Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 blir av updates da? hæhæhæhæhæ??? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 sjer det noe her eller? lenge siden sist nå.. er det kanskje fordi jeg ikke har mast? Lenke til kommentar
alexern Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 tror nok det skyldes lite mas... da får han ikke no pågangsmot til å jobbe Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 hehe... SKJER DET NOE SNART!? Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Digg kabbis! Skikkelig kult konsept, kunne forresten ønske jeg hadde litt ferdigheter i kunst og håndtverk, men alt kan jo læres! Kickass kabbis! Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 WE WANT`S SOME UPDATES Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Ja kom igjen Karamba. Update please! Jeg kommer med en litt senere i kveld, da synest jeg godt at du også kunne komme med en. Lenke til kommentar
alexern Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 update update det kan jo faktisk hende at det ikke her blitt gjort så mye da... men ta en update du no pressure or anything... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 om ikke noe annet, så kan du jo bare poste fler bilder Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 om ikke noe annet, så kan du jo bare poste fler bilder Hehehe han har vel gått under jorda Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 trenger en update Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå