alexern Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 den blei rå bak da, ytterst bra arbeid gleder meg til å se resultatet av glessfibern og gjellene på siden Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Den der ser ut til å bli YTTERST morsom, og ikke minst unik! Nå begynner det jo virkelig å ta form! Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Meget bra! Lenke til kommentar
karamba Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Takker og bukker! Synes ikke den blir så værst selv heller! Jeg gleder meg til å få gjort siste finishen på den. Sølvstripa langs kanten tror jeg vil ta seg bra ut.. Lenke til kommentar
alexern Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 sølvstripe langs kanten? forklar, den har ikke jeg hørt no om tidligere det kan jo faktisk bli litt fett med det da Lenke til kommentar
karamba Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 På midten, langs "ekvator" Skal det være en stripe med bladsølv. Stripen blir vel omtrent like høy som tanken i front, kanskje litt smalere bakover. "Hjellene" vil altså være dekket i bladsølv. Resten blir hvitt, med et par utvalgte detaljer i chrome (bein og knapper). Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 På midten, langs "ekvator" Skal det være en stripe med bladsølv. Stripen blir vel omtrent like høy som tanken i front, kanskje litt smalere bakover. "Hjellene" vil altså være dekket i bladsølv. Resten blir hvitt, med et par utvalgte detaljer i chrome (bein og knapper). hørtes deilig ut Lenke til kommentar
alexern Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 rett og slett nydelig! YTTERST nydelig til og med Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Oioi, no begynner det absolutt å ligne noko! Kjempebra arbeid! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 NYYYDELIG... rett og slett flott, gleder meg til neste update.. Lenke til kommentar
karamba Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Plutselig så jeg at jeg burde legge ut en ny oppdatering. Skjæringen i lokket er nemlig ferdig! Nesten i frykt så jeg at skallet hadde fått sin endelige form, og det gikk opp for meg at prosjektet nærmer seg slutten (heldigvis har jeg litt arbeid igjen enda!) Det er vel bare å legge ut bilder av saken fra alle sider: Jeg ser jo at den ikke har blitt helt symetrisk, men det får heller være. Det var jo et mål å lage en maskin som hadde en organisk form, så da bør det være lov. Da jeg satte inn strømforsyningen for å sjekke, kjente jeg frykten komme krypende. En liten halvtime så det nemlig ut som at det ikke ville bli plass til psu under lokket! Jeg visste beregningene ikke var helt nøyaktig, og at mye har gått på øyemål, så alt var mulig. Med et snev av kirurgisk presisjon klarte jeg likevel å skjære bort nok skum til at lokket satt på plass. Skallet ble bare et par millimeter tykt i det aktuelle hjørnet...-men det holdt. Nå skal jeg bare pusse overflaten lett med et grovt sandpapir før det faktisk er klart til å legge glassfiber på utsiden av lokket. Med tanke på husfreden bør jeg vel støvsuge litt før jeg begynner på den oppgaven, men det er mulig jeg får gjort det allerede i kveld. Jeg føler at jeg plutselig kom mange hakk videre! Ju-hu! Lenke til kommentar
torsk Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Yess! Nå fikk du fart på deg ja... Lenke til kommentar
karamba Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Yess! Nå fikk du fart på deg ja... ..og tenk hvis jeg faktisk får lagt på glassfiber/epoxy i kveld allerede! Jeg kjenner en god strøm av motivasjon i kroppen! Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Knallbra. Har vel sagt det før, men en til skader ikke. Forsiktig med ikke å bli for ivrig nå¨da. Kjipt hvis noe skulle skjære seg nå.. Lenke til kommentar
karamba Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Knallbra. Har vel sagt det før, men en til skader ikke. Forsiktig med ikke å bli for ivrig nå¨da. Kjipt hvis noe skulle skjære seg nå.. Ja, det hadde faktisk vært hakket over irriterende om det skulle ha skjært seg nå.. Faktisk så holdt det på å gå ille for litt siden. Den rullet nemlig bakover og veltet nesten. Pga løs hw i maskinen kunne toppen lett å blitt skadet om jeg ikke hadde stupt til unsetning og reddet den. Jeg har nå pusset overflaten og gjort den klar til glassfiberering (hehe!). Jeg gleder meg! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 vi også karamba, vi også Lenke til kommentar
alexern Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 silance, silance.... **venter i syk spenning og stilhet** men det party nydelig!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå