stoffix Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 det der viste jo stor fremgang, ikke så liten som du fikk det til å høres ut som... og det ser ut til å bli bra... men jeg skjønte ikke helt hva du mente med å dele toppen i to... kutte i to, eller en indre topp, og en ytre topp? Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 men jeg skjønte ikke helt hva du mente med å dele toppen i to...kutte i to, eller en indre topp, og en ytre topp? Tipper han sikter til et såkalt "arbeidsuhell" der noe plutselig går veldig galt og mange timers arbeid går i vasken.. Ser jo knall ut dette. Ble litt rundere enn jeg hadde regnet med i starten av prosjektet, men det er jo bare kult. Er nå gått fra F16 snute til en slags StarWars droid Keep up XXelent work. Lenke til kommentar
karamba Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Ser jo knall ut dette. Ble litt rundere enn jeg hadde regnet med i starten av prosjektet, men det er jo bare kult. Er nå gått fra F16 snute til en slags StarWars droid Keep up XXelent work. Den har blitt litt annerledes enn jeg tenkte meg den også! Jeg så den jo for meg som dette: ...altså mye smalere, og endel mindre. Selv om den blir annerledes enn det jeg først så for meg, tror jeg likevel den kan bli ok. Jeg har jo holdt meg til konseptet hele veien, og det ser jo ut til å fungere. Det skal bli spennende å se hvordan maskinen yter, hvor mye den støyer, og om luftstrømmene fungerer slik jeg har tenkt! Jeg ser et lys i tunellen nå (håper bare det ikke er toget!). Mange av de hindrene jeg har gruet meg til er passert. Nå er det bare kosejobb igjen! Lenke til kommentar
alexern Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) jeg vil nå si at du har kommet ganske nærme da. du har jo fulgt omtrent alle de orginale ide'ene dine, det er jo ikke dårlig det. i mitt prosjekt er det jo omtrent bare plaseringen av hk som er som det var orginalt ment. så jeg er imponert over at du ikke har gjort noe annerledes enn å få en litt breiere og større modell Endret 5. september 2004 av alexern Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 gleder meg til å se det ferdig...... you go girl. Lenke til kommentar
alexern Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) det prosjektetbegynner å strekke seg litt... det er over 700 innlegg her!! men skulle du foresten ha no lys i bobbla?? Endret 5. september 2004 av alexern Lenke til kommentar
karamba Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Strekke seg? Ha! 8 mnd er da ingen alder (for et barn...). Lys? Ja, litt. Jeg har tenkt på et par dioder her og der. Det vil gå i hvitt og blått. Målet er ikke at det skal bli en lyskule, men at komponentene skal belyses. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 sånn som i kabinettet til Jan? Lenke til kommentar
alexern Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 skjønner, skjønner Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 sånn som i kabinettet til Jan? da må det jo plexi inn i klumpen.. har ikke helt fulgt med, desverre, men det har vel ikke vært en del av planen? btw: hadde jan cathoder? husker ikke helt, det var jo du som satt mest forran den hele kvelden så du burde vel huske Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 han hadde enten katoder eller leds, men han hadde ordna noe, så det ikke lyste like sterkt... Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 btw: hadde jan cathoder? husker ikke helt, det var jo du som satt mest forran den hele kvelden så du burde vel huske Har faktisk en kombinasjon av kaldkatode og en "diodelist" med høyeffektive blå lysdioder. Diodelisten er kjøpt på Elfa og kommer i remser på 60-70cm Lyser utroolig bra, men de koster jo deretter. Morsomt med en update da karamba! Lenke til kommentar
notalive Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hei kjempebra, jeg som Phonix. tenkte at dette ikke vil bli noe av men jeg ser nå at dette er jo bare supert lager du et til meg også?? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Du er den bæste! Lenke til kommentar
alexern Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 notalive Skrevet 08/09/2004 : 20:51 Hei kjempebra, jeg som Phonix. tenkte at dette ikke vil bli noe av men jeg ser nå at dette er jo bare supert lager du et til meg også?? hehe, du må nok begynne produksjon av dissa nå, minst ti om dagen kunne vært fett å sett en sånn på hylla på spaceworld... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) btw: hadde jan cathoder? husker ikke helt, det var jo du som satt mest forran den hele kvelden så du burde vel huske Har faktisk en kombinasjon av kaldkatode og en "diodelist" med høyeffektive blå lysdioder. Diodelisten er kjøpt på Elfa og kommer i remser på 60-70cm Lyser utroolig bra, men de koster jo deretter. Morsomt med en update da karamba! jeg har sett de der, og vært interesert i de, (men fant ut at de var for dyre) var det hvite eller blå du hadde, og kunne du kjøpe i cm, eller bare i halvmetere? Endret 8. september 2004 av the coolkid Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Blå. Var kun tilgjengelige i "halvmetere" ja. Men de lyser som sagt utrolig bra! Finnes forresten i andre farger også.... Lenke til kommentar
karamba Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Jeg skjærer fortsatt. Små biter Jeg har ikke laget plass til strømforsyningen enda. Skummet er litt tynnt der oppe i hjørnet, så jeg vil vente til det ytterste laget er dekket med epoxy. Når det gjelder masseproduksjon.... hehe! I alle fall ikke med det første! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Grusomt stilig... Hadde jeg bare vært så kreativ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå