Gå til innhold

Prosjekt nr 2 (oppdatering 27.02. 2005!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nydelig! Men du er kanskje ikk den som gjør ting raskest karamba :D

Den har jeg ingen problem med å ta til meg!

Jeg er elendig når det gjelder struktur og tempo.. Det blir som regel mange ting på èn gang, og med stor fare for å bli distrahert.

Update håper jeg kommer i kveld.

Lenke til kommentar
ser for meg karamba:

sitter å sprayer litt skum, "tamtatam" *plystre*, ja kanskje jeg skulle laste ned en sang.(den dagen ferdig)

sitter å skjærer skummet: "tamtatam" *sniff sniff*, ja kanskje jeg skulle bake muffins(den dagen ferdig)

:D

slett ikke så dårlig gjetta, men det er vel heller bygge maskin, spille Desert Combat, mekke på vannblokk, jobbe, surfe på nett, spille, jobbe, ta meg av dama, mekke litt osv... :blush:

Lenke til kommentar

mere skum..

Jeg er litt usikker på hvor mange bilder jeg skal legge ut av fugeskummet mitt. Selv ser jeg jo en progressjon, men jeg er litt usikker på om hvor interessert andre er i ørsmå forskjeller i en haug med stivt skum..

Som nevnt tidligere måtte jeg legge på litt mere skum igjen. Det var litt lite bak på maskinen, over den bakplata og i hjørnene. I tillegg la jeg på litt i endel boblehull slik at underlaget skulle bli så jevnt som mulig.

skall46.jpg

Av og til får jeg en slik "ett steg frem og to tilbake-følelse", men det går heldigvis over..

skall47.jpg

Formen begynner nå å komme på plass. Jeg har enda ikke skjært ut hullene i topp-lokket, men har laget et par versjoner i papir for å se hva som ser best ut.

skall48.jpg

Selvfølgelig var det et par små plasser som trengte litt skumpåfylling, så da var det frem med flaska igjen. Jeg tror den siste flaska er tom nå, så nå håper jeg at det holder. Da jeg har fått skjært til baksiden skikkelig og hullene på siden tror jeg at jeg kan legge på glassfiber på toppen. Jeg tror at det er lurest å legge på den utvendige glassfiberen før jeg finskjærer innsiden av toppen. Hvis jeg f.eks hadde klart å delt toppen... Det hadde vært vanskelig å takle. Nå fryser jeg plutselig på ryggen!

skall49.jpg

Jeg jobber med den selv om jeg ikke lager oppdateringer her hver dag. Jeg har nå fyllt bærepose nr 4 med fugeskum-avskjær..

Lenke til kommentar
hehe pose nr 4:P bra jobba :thumbup:

så veldig bra ut, du fikk en ganske bra finish på toppen selv uten glassfiber på...

Jeg skal pusse over det med et grovt papir før jeg legger på glassfiberen (60 eller 80 grit). Slik det er nå har jeg jo bare brukt kniven (men skjærer tynne flak),

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...