alexern Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 fett ikke no mere å si... Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 fettikke no mere å si... Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Ser ut som en hjerne. Et av de mer originale prosjektene jeg har sett på en stund. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 stilig!! nå er det bare å sette deg selv i turbogiret Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 *kremt* har du gjort noe disse to dagene, elelr må vi/jeg stålsette oss/meg i vente på flere updates... (det holder med et par bilder ) Lenke til kommentar
alexern Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 *kremt*har du gjort noe disse to dagene, elelr må vi/jeg stålsette oss/meg i vente på flere updates... (det holder med et par bilder ) stemmer, bilder til folket, bare en liten status update Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Så så perfeksjonisme tar tid! I know Stå på, Keep on modding. PeeT Lenke til kommentar
karamba Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Jeg har faktisk lagt på litt skum til, på stedene det trengtes. Jeg skal ta et par bilder etter jeg kommer hjem fra jobb i dag. Med tanke på hjerne-likheten så er jo den bare midlertidig. Skummet skal selvfølgelig trimmes endel før jeg legger på glassfiberen. Endret 28. august 2004 av karamba Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 hvis du mister den der i bakken da sliter du.. mange timers arbeid rett i søpla liksom.. Lenke til kommentar
karamba Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 hvis du mister den der i bakken da sliter du..mange timers arbeid rett i søpla liksom.. Det tror jeg nesten at den vil overleve - den er ganske solid. ..men mange timers arbeid, ja så absolutt! Lenke til kommentar
karamba Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 by request: Driver med grovforming av lokket. Jeg er på ingen måte ferdig, men man kan vel begynne å ane formen. Jeg har lagt på mere skum som dere ser på de første bildene. Jeg må faktisk legge på mere bak (sikkert et par andre plasser også etterhvert.. Dette var i alle fall litt.. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 YAY!! det var hyggelig med flere bilder hvordan blir det med gjellene på siden, skal de gå over i topp lokekt også? Lenke til kommentar
karamba Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 YAY!!det var hyggelig med flere bilder hvordan blir det med gjellene på siden, skal de gå over i topp lokekt også? Ja, i en liten bue bakover hadde jeg tenkt. Lenke til kommentar
alexern Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 veldig bra er vel ikke så lenge til du er "ferdig" nå? hehe, men man blir jo aldri ferdig med no sånt no... Lenke til kommentar
karamba Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Det er nok ikke uten grunn at de fleste datamaskiner er ganske firkanta. Rette sider og vinkler har sine fordeler når man skal lage dem... Jeg har imidlertid forsøkt å unngå dem så godt jeg kan - hehe! Jeg fortsetter jo min modellering. Hva annet kan jeg vel gjøre når stua ser slik ut: Det begynner å nærme seg, men fortsatt skal litt vekk. Jeg har forsøkt meg litt frem med sprit-tusj på siden for å se hvordan jeg skal forme hullene i toppen. Jeg må fortsette.. Endret 30. august 2004 av karamba Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Blir moro å se hvordan det går fremover. Fare for at du får besøk igjen om ikke så lenge. Evt kjøre en moddepils? Lenke til kommentar
karamba Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Blir moro å se hvordan det går fremover. Fare for at du får besøk igjen om ikke så lenge. Evt kjøre en moddepils? Du er velkommen! Har nok en moddepils liggende også! (fri-uke) Lenke til kommentar
alexern Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 denna her blir bare drit fresh! den blei sjikkli rå når du fikk på toppen hva slags farge skal du ha på den? mad props karamba Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 jeg tror den skal være hvit... mon tro hvorfor? Lenke til kommentar
karamba Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 denna her blir bare drit fresh! den blei sjikkli rå når du fikk på toppen hva slags farge skal du ha på den? mad props karamba Den blir nok hvit, ja. Glinsende hvit med detaljer i bladsølv og chrome faktisk! Jeg vurderer å følge rådet jeg fikk på West Systems om å bruke en hvit to-komponents maling. Den er laget for påføring på glassfiber og vil gi det beste resultatet. Jeg må nok kjøpe enda en boks med fugeskum, for på baksiden mangler det litt over der strømforsyninga skal være. Det gjør jo ingenting med litt til overs heller, for vinduet på "kontoret" mitt skulle hatt seg en dæsj også før vinteren. Jeg skal se om jeg ikke får kjøpt en boks i morgen. Etter bildene ble tatt har jeg fjernet enda litt mere på toppen. Den skal ikke være fullt så rund som bildene viser (selv om mange nok ikke vil se forskjell..). Beina må jeg også få saget til en dag. Tror jeg må få lånt meg en vinkelsliper, for det er et skikkelig solid stykke med stålrør jeg har. Tror det er av den syrefaste sorten.. Da vil den i alle fall stå stødig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå