karamba Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Jeg har grovskjært i skummet litt nå. Da jeg satte toppen på bunnen for å teste så jeg for første gang hvor stor maskinen blir. Den blir jo ganske svær. Riktignok vil skallet bli mindre etter jeg har skjært det til, men likevel.. Jeg innså også at jeg bør lage kraftigere bein. De 2x1cm alurørene blir litt i tynneste laget. Jeg lurer på om jeg ikke heller skal bruke et 50mm stålrør jeg har stående, og skråskjære bunn og topp på det. Jeg gleder meg til å forme den nye "spyklumpen". Utfordringen nå blir jo å få en form som matcher bunnen, fungerer med designen og som ikke blir for stor. Lenke til kommentar
_Dude_ Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 nice work... detta blir jo et unik kabinett keep up the good work Lenke til kommentar
karamba Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 nice work... detta blir jo et unik kabinett keep up the good work Takker! Tror faktisk at jeg skal kunne klare å få til et kabinett som skiller seg ut i mengden etterhvert. Jeg har ikke sett noe som ligner. Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Konge bra!! Dette skal jeg følge med på.. Bare syn jeg oppdaget prosjektet så sent Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Spent på å se hvordan det går nå. Blir gøy å se hvordan du løser toppen. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Workloggen din har gitt meg noe å lese på i noen matpauser på jobb nå, håper du fortsetter så jeg har noe å gjøre framover også Genialt prosjekt, og absolutt noe av det mest originale jeg har sett. Tror jeg må sette igang med dremelen snart selv. Kudos! Lenke til kommentar
Xpression Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 AAAARG!!!! Jeg glemte toasten mens jeg leste denne, så bra er den. For å være ærlig hadde jeg ikke trodd du kom til å gjennomføre denne. Men så langt har du overasket voldsomt positivt! Har faktisk ikke en eneste ting å klage på Stå på videre, det er slike prosjekter som dette som jør ok.no forumet til det det er Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 nydelig arbeid du har gjort i ferien... det var godt med litt worklogg nå som jeg har kommet hjem... Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 har du noken bilder av toppen no etter du har begynt å skjære i den, eller av toppen å bunnen i lag? Prosjekt nr 2 Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Jeg har grovskjært i skummet litt nå. Da jeg satte toppen på bunnen for å teste så jeg for første gang hvor stor maskinen blir. Den blir jo ganske svær. Riktignok vil skallet bli mindre etter jeg har skjært det til, men likevel.. Jeg innså også at jeg bør lage kraftigere bein. De 2x1cm alurørene blir litt i tynneste laget. Jeg lurer på om jeg ikke heller skal bruke et 50mm stålrør jeg har stående, og skråskjære bunn og topp på det. Jeg gleder meg til å forme den nye "spyklumpen". Utfordringen nå blir jo å få en form som matcher bunnen, fungerer med designen og som ikke blir for stor. BILDER !?!?! Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 kommer det en update snart? Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Det ser ut til å bli et konge kabbinett! Tror ikke du trenger å bekymre deg for å finne maken! STÅ PÅ! Lenke til kommentar
alexern Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 skal innrømme at vi trenger noen bilder snart ja ellers er det bare å stå på Lenke til kommentar
karamba Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Greit. Jeg skal fikse litt på den i morgen. Som jeg repeterer til det kjedsommelige har jeg ofte litt mange jern i ilden. I går var jeg f.eks sammen med Skrue, Prioritan, Arachno, Tabaqui, CoolKid, Demogorgon, Koffe og candymann på ok.no-treff (svært hyggelig forresten). Der begynnte jeg jo på en gpu-blokk.. I tillegg har jeg jo gjort siste finishen på cpu-blokka, og jobba videre med planene om bong-kjøling til prosjekt nr 1... Prosjektet mitt står jo på stua, så det er ingen fare for at jeg skal glemme av det. Jeg trenger bare litt tid for å tenke over mulige løsninger når jeg støter på tekniskeproblemer. Da gjelder det bare å finne den beste løsningen og samle motivasjon. Det tar av og til litt tid. I morgen altså. Da skal jeg ta en økt igjen. Endret 21. august 2004 av karamba Lenke til kommentar
karamba Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Bare en liten oppdatering. Som dere ser er jeg ikke ferdig med å tilpasse toppen enda. Det kommer vel ikke som en stor overraskelse på noen som har vært innom denne workloggen (den begynner vel å bli den eldste levende (?) loggen i forumet ). Det er fortsatt mye som skal bort. Toppen skal bli endel lavere, omtrent så lav som toppen av bakplata (litt høyere). I tillegg må jeg jo gjøre den litt smalere. Det gjøres jo enkelt ved at jeg sprayer på littt skum der det trengs, venter til det størkner, og skjærer. Det vil komme mere. Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Pent... Og ja...dette er så å si noen av de eldste workloggen (ihvetfalkl aktive) her på forumet... Lenke til kommentar
torsk Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Hehe. Startet 19/01/2004 : 16:02 Leste igjennom hele workloggen for et par uker siden, og så ikke at den gikk over såpass lang tid. Uansett: veldig kult prosjekt! Lenke til kommentar
karamba Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Jeg har gjort den kompatibel med 128bits prosessorer og hk, så det er ingen fare! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå