Diablito2k Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 den bille saken er ikke tøff den er fet Lenke til kommentar
Flames Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Likte disse føttene bedre enn de forrige ja Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Kult prosjekt, ser frem til neste oppdatering Lenke til kommentar
bluet Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Vil ikke være søt! Vil være tøff! Tøfft! Lenke til kommentar
slamdunker Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Hallaus... Nå har jeg sittet å lest dette her i 3 timer... Gikk ikke lei... Noe av det beste jeg har lest... Kunne lest det en gang til.. Keep the good work goin'... Gleder meg til det endelig resultatet!! Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Hoho, det er noe av det beste jeg har sett. Slenger meg på nå. (Bedre sent enn aldri ) EDIT: BTW: TØFF Endret 2. juli 2004 av thomas_c24 Lenke til kommentar
Phonix. Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Kom litt sent inn i denne jeg og, leste starten for en stund side men jeg trodde alldri det skulle gå MEN ser nå at det blir konge, tøfft som du selv vill ha det til! er ikke mere å si en Lenke til kommentar
alexern Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 takker for info om skummet... og detta ser ut til å funke drit fett de nye beina passa bedre ja Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Var penere med enklere bein ja. Gav litt bedre preg på designet. Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Husker du den Droiden som var konkurent til RoboCop?-I den første filmen? Benene var "knekt bakover"... Eller som AT-AT ene i StarWars.... Men du trenger kanskje mere Støtte enn hva to bein i bakkant gir. <Edit> bare syntes det hadde vore toft! Endret 5. juli 2004 av DeathByDigital Lenke til kommentar
Xell Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 det hadde sett tøft ut ja, men jeg tror det hadde blitt veldig vanskelig med tanke på at de tyngste tingene sitter i framkant (vanntank, radiator, cd-rom, osv). denne konstruksjonen har tyngdepunktet velidg langt framme og da må slike ben veldig langt fram. Pluss at må ha ganske stor grunnflate på bena for å ha litt slingringsmon i forhold til tyngdepunktet. Lenke til kommentar
alexern Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 hvordan går det med prosjektet nå for tiden... har ikke skjedd så mye de siste dagene Lenke til kommentar
karamba Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 hvordan går det med prosjektet nå for tiden... har ikke skjedd så mye de siste dagene Kom akkurat hjem fra en tur på Quart`en (nei, det var ikke jeg som man kunne se på scena). Jeg har kjøpt inn litt stål-streng og et par bokser med fugeskum nå. Stålstrengen skal jeg bruke til å lage et skjelett til toppen, og fugeskummet.... Det er heldigvis også deilig innevær, så en update kan ventes i løpet av helgen! Lenke til kommentar
karamba Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) Jeg har fiksa litt på strømforsyninga mi. Noen vil kanskje kjenne den igjen fra "Prosjekt 1". Da klarte jeg å nesten ta livet av den med moddinga. Nå er den bragt tilbake igjen, og var klar for en liten face-lift. Slik så den ut: Jeg demonterte den og fjernet klistremerker først. Deretter pusset jeg overflaten ...og la på grunning. Vifta (som jeg satte på i forrige omgang) skulle også få seg et strøk lakk. Som resten ble den demontert og renset. Grunning... ...og litt chromespray. Sprayeboksa var en gammel sak jeg hadde liggende. Den viste seg å være litt ujevn i sprayen og virket litt klumpete. Jeg valgte likevel å bruke den. Det er jo tross alt ikke SÅ farlig om lakken der er litt sjabby.. Etter grunningen spraymalte jeg psu-dekselet hvitt. Jeg synes faktisk at den ble ganske fin tilslutt når man tenker på utgangspunktet. Jeg jobber nå med topp-skallet... Endret 11. juli 2004 av karamba Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Pen sleeve jobb. Det gjorde seg veldig godt å lakke om psu chassiet og viften også. Kommer til å gli pent inn dette tror jeg. Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 den blei veldi bra har vert i bergen ei stond uten tilgang til internett, så det kjempekosli å komme heim til updates Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Ble veldig stilig, ja! Godt gjort. Lenke til kommentar
karamba Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 Takker og bukker! Oppmuntret av respons, kommer det en ny update nå med èn gang. To oppdateringer i løpet av 1 dag er ikke så værst av en som meg! Jeg har så vidt begynt å lage skjelettet til lokket. Da jeg startet på det, fant jeg ut at jeg burde lage en eller annen sak som festet psu først. Jeg må jo vite eksakt hvor den skal stå før jeg former skallet over den. På grunn av viftemodden jeg gjorde på psu`en må den heves litt over hk slik at viften ikke skal komme i veien for de kontaktene som er på den siden av hk. Jeg har også et relè til pumpa som jeg ikke hadde funnet en god plassering av. Relèet kjøpte jeg sammen med WW-blokka mi på 3dfxcool for en stund siden. (nå har jeg jo mistet koblingsskjemaet til den også for sikkerhets skyld.. <hint> Jeg har jo heller ikke peiling på relèer, så jeg står litt fast akkurat der.... <hint>) Jeg bestemte meg derfor for å lage en boks til relèet, med strøminntak til pumpa, som skal stå under psu. På den måten fikk jeg i alle fall et par fluer i èn smekk. "Man tager hva man haver" var det vel noen som sa, så for meg ble det hvit plexi og alu-firkantrør igjen! Dremelen ble fyrt opp med en fres for å felle ned et halvt 2x1cm alu-rør (da altså i L-form) som skulle brukes for å skru fast psu i to av de originale psu-festehullene. ..eh... kanskje litt vanskelig forklart.... Slik: ..og slik: Til sidevegger i boksen ble det nok en gang de samme 2x1 rørene (siden jeg fortsatt har endel av det, og psu måtte heves i overkant av 20mm) For å feste plexiplaten til sideveggene borret jeg hull og gjenget. Det er ikke så mye å gjenge i på de rørene, men det er nok til at det holder. (Hadde ikke de blindmutterene for hånden..) Skruene fellte jeg ned i plexien: De forskjellige delene til boksen ble da disse (til venstre er altså det relèet som jeg ikke forstår meg på..): Satt sammen, og med psu montert på toppen ble den da slik: Jeg er fornøyd med løsningen egentlig. Jeg oppdaget jo at jeg kanskje må foreta en liten justering av skallet for å få på plass ledningen til pumpa, men det er bare en mindre bagatell. Strømforsyninga virker fortsatt! Vi har visst blitt venner igjen;) Det gjenstår å feste boksa til ramma, men det løser jeg bare med... -ett eller annet. Forvent flere oppdateringer de nærmeste dagene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå