flabben Skrevet 19. april 2004 Rapporter Del Skrevet 19. april 2004 Det er ikke lov! Sinsykt heftig! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 20. april 2004 Rapporter Del Skrevet 20. april 2004 har du noe bilde av vanntanken mens vi venter? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 Karamba: Hvordan funker blindmutterne? Bruker man samme tang som til popnagler, eller er det et helt annet system? Driver og vurderer noen slike til et koffertprosjekt jeg driver med! Lenke til kommentar
karamba Skrevet 21. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 Karamba: Hvordan funker blindmutterne? Bruker man samme tang som til popnagler, eller er det et helt annet system? Driver og vurderer noen slike til et koffertprosjekt jeg driver med! Blindmuttere fester man med samme tang som man fester popnagler med. Man må bare skifte ut forstykket på den. Til blindmuttere fester man på en sak med gjenger på, slik at man skrur blindmutteren på. Så stikker man bare blindmutteren ned i et ferdigborra hull og strammer til tanga. Blindmutteren blir da trukket sammen slik at den sitter fast i hullet. Deretter skrur man tanga av. Har måttet prioritere et par andre ting de siste dagene, men det kommer en update om ikke så lenge. Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 Gleder meg som en liten muldvarp til neste update det kommer til å bli usaklig stilig når du er ferdig skal du på noe lan så vi kan få sett det? Lenke til kommentar
karamba Skrevet 21. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 Gleder meg som en liten muldvarp til neste update det kommer til å bli usaklig stilig når du er ferdig skal du på noe lan så vi kan få sett det? takker! Det er jo nesten slik at jeg ikke tør å skrive det her, men jeg har faktisk aldri vært på noe lan. Det vil jo ikke si at jeg aldri kommer til å stikke på et.. Hvis det kommer en invitasjon en gang til et lan som aksepterer "gamlinger" (fyllte akkurat 30...) kan jeg jo sikkert ta en tur. Lenke til kommentar
Thomas Hansen Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 karamba...du VET hva du driver med! Jeg er inne på workloggen din minst en gang om dagen for å se etter oppdateringer, har vist den frem til flere venner, de ble mektig imponert! Gleder meg mer og mer til sluttresultatet. Utrolig BRA, Originalt og gjennomført! Du har god grunn til å være stolt av deg selv Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 22. april 2004 Rapporter Del Skrevet 22. april 2004 takker! Det er jo nesten slik at jeg ikke tør å skrive det her, men jeg har faktisk aldri vært på noe lan. Det vil jo ikke si at jeg aldri kommer til å stikke på et.. Hvis det kommer en invitasjon en gang til et lan som aksepterer "gamlinger" (fyllte akkurat 30...) kan jeg jo sikkert ta en tur. vet ikke hvor du bor, men skal du innom Ålesund til sommeren er du hjertelig velkommen kan gi beskjed om vi skal ha noen Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 22. april 2004 Rapporter Del Skrevet 22. april 2004 Fjærdempingen til pumpen er en mye penere løsning enn orginale vibrasjonsdempende fester. Fått testet hvor godt de virker enda? Lenke til kommentar
karamba Skrevet 22. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april 2004 @Grev Rasmus: Er oppvokst i Ålesund, og har broren min boende der, så til Ålesund skal jeg helt sikkert i sommer! Send meg evt en pm med beskjed. Ellers bor jeg altså i Oslo. @TAbaqui: Skal ta en test snart, men har ikke gjort det enda. (Om det hadde vist seg at det bråkte mere hadde jeg sikkert også brukt dem pga arbeidet vi la i dem..) Kanskje vi kunne møttes en gang (vi bor vel i samme bydel omtrent, tror jeg) og utveksle erfaringer). Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 22. april 2004 Rapporter Del Skrevet 22. april 2004 (endret) skal gi beskjed eg veit du vet du san ca. når du er der, så kan eg jo legge et lan da edit:Leif Endret 23. april 2004 av Grev_Rasmus Lenke til kommentar
karamba Skrevet 23. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 Nå har jeg fått laget ferdig ramma. Tabaqui var innom her i dag (hyggelig kar) og ga meg et råd som det var lurt å følge. Jeg har nå festet rammedelene med samme type blindmuttere som jeg har brukt tidligere. Bakveggen er også på plass, selv om jeg ikke har fått laget hullet til I/O-dekselet og kort-festene helt enda. Bilder blir tatt i morgen før jeg stikker på jobb. Enda et hakk nærmere! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 24. april 2004 Rapporter Del Skrevet 24. april 2004 Offtopic:synes det er hyggelig at folk fra forumet kan møtes for å diskutere og utveksle ideer og tanker Ontopic: Nydelig gleder meg til bildene kommer Lenke til kommentar
karamba Skrevet 25. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. april 2004 Skulle gjerne ha lagt ut bildene jeg har nå, men jeg sliter litt med å få logget meg på området mitt på NextGenTel... Plutselig får jeg bare "connection failed" når jeg fyrer opp WS-FTP. Jeg har ikke endret noen av innstillingene siden sist jeg logget meg på, så... Jeg har forsøkt å logge meg inn på kundesidene til NGT også, men det går heller ikke.. Enten er det ett eller annet som har skjært seg hos NGT, eller så er det jeg som ikke tålte å passere 30... Jeg jobber med problemet, men hvis det er noen som har ett eller annet forslag å komme med, er jeg lutter øre! Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 25. april 2004 Rapporter Del Skrevet 25. april 2004 Kan legge dem ut for deg hvis du vil Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 25. april 2004 Rapporter Del Skrevet 25. april 2004 send meg en email med bildene.. så skal jeg legge dem nesten på samme plassen som Tabaqui har lagt sine worklog bilder.. Lenke til kommentar
karamba Skrevet 25. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. april 2004 send meg en email med bildene.. så skal jeg legge dem nesten på samme plassen som Tabaqui har lagt sine worklog bilder.. se pm Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 25. april 2004 Rapporter Del Skrevet 25. april 2004 Ikke fordi jeg liker å banne - men: Du har ikke vurdert å bruke MicroATX hovedkort..??? Du sparer plass, og det ser jo ikke ut som du har tenkt å bruke alle PCI-kortplassene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå