Gå til innhold

Prosjekt nr 2 (oppdatering 27.02. 2005!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Karamba: Hvordan funker blindmutterne? Bruker man samme tang som til popnagler, eller er det et helt annet system? Driver og vurderer noen slike til et koffertprosjekt jeg driver med!

Blindmuttere fester man med samme tang som man fester popnagler med. Man må bare skifte ut forstykket på den. Til blindmuttere fester man på en sak med gjenger på, slik at man skrur blindmutteren på. Så stikker man bare blindmutteren ned i et ferdigborra hull og strammer til tanga. Blindmutteren blir da trukket sammen slik at den sitter fast i hullet. Deretter skrur man tanga av.

 

Har måttet prioritere et par andre ting de siste dagene, men det kommer en update om ikke så lenge.

Lenke til kommentar
Gleder meg som en liten muldvarp til neste update :p

det kommer til å bli usaklig stilig når du er ferdig :dribble:

skal du på noe lan så vi kan få sett det?

takker!

 

Det er jo nesten slik at jeg ikke tør å skrive det her, men jeg har faktisk aldri vært på noe lan. Det vil jo ikke si at jeg aldri kommer til å stikke på et.. Hvis det kommer en invitasjon en gang til et lan som aksepterer "gamlinger" (fyllte akkurat 30...) kan jeg jo sikkert ta en tur.

Lenke til kommentar
takker!

 

Det er jo nesten slik at jeg ikke tør å skrive det her, men jeg har faktisk aldri vært på noe lan. Det vil jo ikke si at jeg aldri kommer til å stikke på et.. Hvis det kommer en invitasjon en gang til et lan som aksepterer "gamlinger" (fyllte akkurat 30...) kan jeg jo sikkert ta en tur.

vet ikke hvor du bor, men skal du innom Ålesund til sommeren er du hjertelig velkommen :yes:

kan gi beskjed om vi skal ha noen :)

Lenke til kommentar

@Grev Rasmus: Er oppvokst i Ålesund, og har broren min boende der, så til Ålesund skal jeg helt sikkert i sommer! Send meg evt en pm med beskjed. Ellers bor jeg altså i Oslo.

 

@TAbaqui: Skal ta en test snart, men har ikke gjort det enda. (Om det hadde vist seg at det bråkte mere hadde jeg sikkert også brukt dem pga arbeidet vi la i dem..) Kanskje vi kunne møttes en gang (vi bor vel i samme bydel omtrent, tror jeg) og utveksle erfaringer).

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått laget ferdig ramma. Tabaqui var innom her i dag (hyggelig kar) og ga meg et råd som det var lurt å følge. Jeg har nå festet rammedelene med samme type blindmuttere som jeg har brukt tidligere. Bakveggen er også på plass, selv om jeg ikke har fått laget hullet til I/O-dekselet og kort-festene helt enda.

 

Bilder blir tatt i morgen før jeg stikker på jobb. Enda et hakk nærmere!

Lenke til kommentar

Skulle gjerne ha lagt ut bildene jeg har nå, men jeg sliter litt med å få logget meg på området mitt på NextGenTel... Plutselig får jeg bare "connection failed" når jeg fyrer opp WS-FTP. Jeg har ikke endret noen av innstillingene siden sist jeg logget meg på, så...

 

Jeg har forsøkt å logge meg inn på kundesidene til NGT også, men det går heller ikke..

 

Enten er det ett eller annet som har skjært seg hos NGT, eller så er det jeg som ikke tålte å passere 30...

 

Jeg jobber med problemet, men hvis det er noen som har ett eller annet forslag å komme med, er jeg lutter øre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...