Rookie_NO Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Ja, da klarte Erling å stenge tråden vi hadde diskusjon i. Da starter jeg en ny... Jeg mener fortsatt at å linke til *SENSURERT* ikke bryter med retningslinjene til gamer.no. Det er kanskje på tide med en oppdatering av retningslinjene i så tilfelle. *SENSURERT* er en service som spill-bransjen prøver å komme til livs på akkurat samme måte som platebransjen dreper p2p nettverkene (det å nevne p2p nettverk er vel fortsatt lovlig </sarkasme>) Sakset fra *SENSURERT* : You are ONLY allowed to ENTER *SENSURERT* if you need information to make a backup of an Original Game CD of which you are the legal owner. By Clicking the ENTER button you agree with the above Notice! Dvs at de har sagt ifra at du ikke har lov til å gå inn hvis du IKKE eier originalspillet. Dette er, på internett, godkjent som en avtale hvor du bekrefter at du eier spillet. Om noen går inn der uten originalspillet er ikke *SENSURERT* sin feil. Kunne vi linket til *LINK SENSURERT* hvis brukeren hadde spurt om hvor han kunne finne informasjon om hvordan ta back-up av spillet sitt?? Dette KAN jo føre til w*rez! Men det er for f*** helt lovlig! Og jeg fikk advarsel også Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Du vil virkelig bli utestengt ser jeg, og det er jo greit nok for meg det... Les de siste postene mine i den andre tråden ang. spillutviklere++ så kanskje du ser. edit: og en ting til... det pisset de skriver som du har quota teller ikke for en femmer engang! Endret 19. januar 2004 av Mr. Crunch Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Sant nok dette ja.... Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Greit, jeg prøvde å være snill, men den strategien funket tydeligvis ikke. Da er det på tide å ta på jernhanskene. Dette nettstedet du linker til er en kilde til piratkopiering like mye som mange andre nettsteder. Argumentet om at "du må eie spillet for å være her" holder vann like bra som en 100 år gammel sil. Det er noe de skriver for å ikke havne i altfor alvorlig trøbbel. Det har ingenting å si hvor edle dine hensikter er om dette nettstedet. Poenget er at det er en kilde til piratvirksomhet. Ved hjelp av denne siden kan hvem som helst ta et dypdykk i piratenes verden. Du har nå to ganger postet denne linken, til tross for at du har fått advarsel. Først linker du til nettstedet i en tråd, der etter stenges tråden, og så oppretter du en ny med samme link. Det er ikke noe annet en ren idioti. Selv om de fleste moderatorne antakeligvis ville utestengt deg på livstid, velger jeg å stenge deg ute i én måned. Jeg anbefaler deg sterkt å få respekt for det moderatorne sier og det retningslinjene sier, ellers er du ikke velkommen tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg