lar5one Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Du gjør som sagt godt kjøp med GC, ikke tvil om det og med en annen konsoll i tillegg får du fin combo med spill. Det finnnes en haug rare titler til GC også som er verdt å kikke på, "japsespill" eller ikke: Super Monkey Ball 1 eller 2 : fantastisk avhengighetsskapende og sært spill med en, jepp, ape i en ball. Animal Crossing : Nintendos egne, attack på Sims (ikke siter meg på det), men du jobber, har hus, alt går i realtime, t.o.m. sesongene. og alle har sagt det før: Metroid Prime : uten tvil Kos deg! Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hvis du fremdeles ikke har kjøpt en gamecube, så kan du få kjøpe min gamecube med zelda wind waker limited edition (med to ekstra zelda spill), metroid prime og minnekort for 900kr. Den er så og si ikke brukt. Og den ble kjøpt litt etter at zelda kom på gamecube på ram og rom. Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hvis man først skal ha GameCube så må man jo selvfølgelig ha Pokémon. Pokémon, Mario og Zelda utfyller det meste av Nintendos spill-stall. Lenke til kommentar
Biera Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Hvis man først skal ha GameCube så må man jo selvfølgelig ha Pokémon. Pokémon, Mario og Zelda utfyller det meste av Nintendos spill-stall. Pokemon... på GC?! OK, så kommer vel Pokemon Colosseum med tiden) Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Twin Snakes er på toppen av kjøpslisten nå sammen med Starcraft Ghost, men siden det enda er en stund til disse kommer, får jeg vel finne meg et bilspill eller noe. Kommer ikke Twin Snakes til mars? Lenke til kommentar
Jipopi Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hvis du fremdeles ikke har kjøpt en gamecube, så kan du få kjøpe min gamecube med zelda wind waker limited edition (med to ekstra zelda spill), metroid prime og minnekort for 900kr.Den er så og si ikke brukt. Og den ble kjøpt litt etter at zelda kom på gamecube på ram og rom. Jeg kjøper gjerne GC'en din. Hvis du ikke har solgt den enda Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Twin Snakes er på toppen av kjøpslisten nå sammen med Starcraft Ghost, men siden det enda er en stund til disse kommer, får jeg vel finne meg et bilspill eller noe. Kommer ikke Twin Snakes til mars? Kommer vel i mot slutten av mars. 26 tror jeg. Lenge til for min del ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå