beeed Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 OK, dette er tingen. Jeg har allerede en PS2, men siden MGS:TTS ikke kommer på PS2 må jeg ha en GC. Så et tilbud på GC med div Zelda tittler for ca 800-900 på SpaceWorld, men hvor enn jeg har vært har det vært utsolgt, noen som vet om et sted de fortsatt har denne dealen? Og siden jeg først skal kjøpe meg en GC, må jeg jo også ha det nye Mario kart spillet. Er det noen andre spill jeg burde ha, som ikke er sånne jappse-spill av typen Super Monkey Ball o.l. tittler. Noen som har noen tips om andre must have tittler? Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Da jeg kjøpte min på spaceworld på paleet for rundt to uker siden hadde de fire stykker igjen tror jeg. Når det gjelder spill du burde få med deg kan jeg anbefale f-zero gx og zelda windwaker Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Hvis du bor i Oslo området skal det vel være flere steder du kan få dette tilbudet. Jeg er ikke derfra så jeg vet ingen konkrete steder.. men du kan jo vente til de får inn flere? Det er ganske mange spill du MÅ ha hvis du først skal kjøpe deg GC.. jeg kan jo nevne noen sånn kjapt: F-zero Viewtifull Joe Eternall Darkness Zelda - The Wind Waker Resident Evil 1 og Zero Mario Kart Starfox Adventures Metroid Prime Lenke til kommentar
Rune84 Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 F-Zero GX - glimrende futuristisk 'bilspill' med en sinnsyk fartsfølelse Soul Calibur 2 - flott slåssespill, med Link som ekstrakarakter på GameCube, et must Metroid Prime - KJØP KJØP KJØP, beste FPS/RPG til nå, uten loadetid, og fantastisk grafikk Viewtiful Joe - Cel Shaded retro fighting spill, nydelig grafikk, og stilig slåssing Zelda The Wind Waker - Dette gidder jeg ikke å si noe om engang Det var det jeg kom på i farta, sikkert flere men det får andre ta seg av Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Har du prøvd Super Monkey Ball? Det bør du gjøre hvis du ikke har det ennå, det er sinnsykt moro enn om man ikke liker den type spill. Utenom det, noen anbefalinger: Metroid Prime- Et av de beste spillene denne generasjonen. Man MÅ nesten spille gjennom det. Eternal Darkness - Psykologisk thriller action adventure med en av de tøffeste mest innviklede story'ene noensinne, og sinnsyke effekter når karakteren din blir gal. Resident Evil REbirth og RE 0 - Utrolig pene og gode old-school survival horror. REbirth er skumlere enn RE 0 F-Zero GX- Verdens raskeste racer. PN 03 - Old school shoot'em up i nye 3D klær, med tekno og rumpevrikking med på kjøpet. Ikke for alle, men et av årets beste spill for de som skjønner det. Ikaruga - Old school shoot'em up i nye 2D klær. Sinnsykt vanskelig og helt konge i 2-player. Viewtiful Joe - Old school beat'em up i nye superfargesprakende 2D klær, med masse matrix aktige effekter og veldig hard vanskelighetsgrad. Star Wars: Rebel Strike - Moro og pent, men dessverre med helt råtne fot kamp seksjoner. Multiplayer gir litt ekstra more, men ikke altfor mye. Dessuten er det mange andre sterkt anbefalte spill, som Wind Waker, Mario Kart, 1080:Avalanche, Animal Crossing, Timesplitters 2, Prince of Persia, Beyond Good and Evil, Super Mario Sunshine, etc.etc. Lenke til kommentar
Heales Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 OK, dette er tingen.Jeg har allerede en PS2, men siden MGS:TTS ikke kommer på PS2 må jeg ha en GC. Så et tilbud på GC med div Zelda tittler for ca 800-900 på SpaceWorld, men hvor enn jeg har vært har det vært utsolgt, noen som vet om et sted de fortsatt har denne dealen? Og siden jeg først skal kjøpe meg en GC, må jeg jo også ha det nye Mario kart spillet. Er det noen andre spill jeg burde ha, som ikke er sånne jappse-spill av typen Super Monkey Ball o.l. tittler. Noen som har noen tips om andre must have tittler? Av de kjente seriene til Nintendo er i hvertfall Zelda, Super Mario og Metroid 3 sikre kort. Mario Kart er derimot en stor skuffelse så dette bør du sjekke ut før eventuelt kjøp. Spillpressen har vært temmelig lunken til Mario Kart, og det med god grunn. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Pressen har ikke vært lunkne til Mario Kart, noen få, men de ALLER fleste har likt det kjempegodt, f. eks GamesMaster som ga det 95%. Lenke til kommentar
Heales Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Pressen har ikke vært lunkne til Mario Kart, noen få, men de ALLER fleste har likt det kjempegodt, f. eks GamesMaster som ga det 95%. Smak og behag kan selvsagt ikke diskuteres, og derfor sa jeg også at man bør teste spillet selv. Når det gjelder omtaler ga Gamespot 7.9, IGN 7.9 og EDGE 5 av 10. Dette sier mer enn nok for meg. Ja altså når jeg legger til mine egne erfaringer med spillet. Uten tvil det dårligste Mario Kart spillet med stor margin. Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Pressen har ikke vært lunkne til Mario Kart, noen få, men de ALLER fleste har likt det kjempegodt, f. eks GamesMaster som ga det 95%. Smak og behag kan selvsagt ikke diskuteres, og derfor sa jeg også at man bør teste spillet selv. Når det gjelder omtaler ga Gamespot 7.9, IGN 7.9 og EDGE 5 av 10. Dette sier mer enn nok for meg. Ja altså når jeg legger til mine egne erfaringer med spillet. Uten tvil det dårligste Mario Kart spillet med stor margin. Hvis du ser hva de samme spillesidene du refererte til ga til Mario Kart 64, så er det ikke så ille. Mario Kart 64 har fått dårligere kritikk av de enn Mario Kart på GC. Problemet er vel kanskje at det er for likt... Også like morro, så at det kan la vær og anbefale det sier mer om dine erfaringer med Mario Kart tidligere. Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Anbefaler å kjøpe RGB-kabel. Hjelper bra på bildekvaliteten. Ellers har jeg følgende spill: 1. Metroid - utrolig bra spill 2. Timesplitters 2 - også veldig bra, tøfft i multiplayer 3. Tony Hawk 4 - trenger vel ikke å si noe mer, er tross alt tony hawk 4. Starwars Rogue Leader 2 - for min del ganske skuffende. God grafikk, men for arcade for min smak 5. Medal of Honor - Greit nok, relativt enkelt, litt svak grafikk 6. Splinter Cell - trenger vel heller ingen utdypning Twin Snakes er på toppen av kjøpslisten nå sammen med Starcraft Ghost, men siden det enda er en stund til disse kommer, får jeg vel finne meg et bilspill eller noe. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Noen som vet hvor lenge tilbudet varer på spaceworld? Lenke til kommentar
73|-| 313372K4 Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 På www.gamesmix.com har dem Gamecube med resident evil 1 og resident evil 0 til 1295, da får du og med 8mb minnekort! Kan anbefales! Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Noen som vet hvor lenge tilbudet varer på spaceworld? Det varer t.o.m. 10. januar eller så lenge beholdningen rekker. Jeg var nettop på spaceworld på paleet og der hadde de 15+ stk, så du burde kunne få tak i det der Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 ikke glem super smash brothers melee. Jeg syntes det er det beste spillet for gc hittil, iallefall i MP, dessuten koster det bare 299,- Lenke til kommentar
Nimsi Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) hvis du tenker å få til 4 players gaming fest med venner anbefaler jeg mario kart, soul calibur 2, super smash bros melee OG TEENAGE MUTANT NINJA TURTLES! kommer ut den 30. mars forresten, blir gammeldags slossespill, der du sloss for å gå videre! (Noen som husker Double Dragon? :D ) soul calibur går ikke 4 player btw Endret 20. januar 2004 av Nimsi Lenke til kommentar
sig_1612 Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Metriod Prime er et must Pikmin er et bra spill og Geist tror jeg bir bra Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 I februar kommer Final Fantasy: Crystal Chronicles til de av oss med både venner og GBA. I mars kommer Metal Gear Solid: The Twin Snakes. Dette året kommer til å bli sinnsykt godt for GC eiere! Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 hvis du skal ha GC, så bør du kjøpe spill som: Super Smash Brothers Melee: du får ikke bedre latterkuler enn dette sammen med venner! Baldurs Gate Drak Alliance: Gøy både SP og MP!! ville ikke ha kjøpt GC hvis æ var dæ, æ har kjpt d sjøl, mn angrer, vil mye heller ha x-box! alle kule spill kommer til den! GC har nesten bare beibispill, og dessuten så koster de ALTFOR mye!! Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 ville ikke ha kjøpt GC hvis æ var dæ, æ har kjpt d sjøl, mn angrer, vil mye heller ha x-box! alle kule spill kommer til den! GC har nesten bare beibispill, og dessuten så koster de ALTFOR mye!! ville no heller ha kjøpt gc enn x-box... di fleste spill på x-box er/kommer på pc. dessuten er ffc go grunn til å kjøpe gc..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå