Gå til innhold

Beste videofunksjon?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal kjøpe meg et digitalt kamera til 3500-4000 kr, og trenger hjelp. Jeg er ingen proff og tror de fleste kameraer i denne prisklassen er tilfredstillende for meg når det gjelder selve bildekvaliteten. Men så vidt jeg skjønner er det stor forskjell på videomodusen på de ulike kameraene. Hvilket kamera har den beste videomodusen??? Jeg er klar over at et slikt kamera på langt nær erstatter et digitalt videokamera, men jeg ser at videofunksjonen er en smart tilleggsfunksjon. Jeg bruker funksjonen mye på mitt olympus mju 300, så mye at jeg ønsker å bytte ut det kameraet til et med bedre videomuligheter. Men hvilket skal jeg velge???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:thumbup: Hva med Fujifilm Finepix M603 som har en av de beste videofunksjonalitetene på markedet. Kameraet kan ta uendelige videosnutter (avhengig av størrelsen på minnekortet selvfølgelig) i beste kvalitet (640*480, 30 bilder i sekundet.

Billig er det også: 3250 kr. hos Hardwarebutikken:http://produkt.akamera.no/vis_produkt.php?product_id=912

Lenke til kommentar

Hallo!

Jeg har et Sony DSC-P72. Dette koster rundt 3000 kroner, og dette lager video i 640-oppløsning, noe som er veldig bra! Jeg er superfornøyd med den videofunskjonern, men siden du har sett etter et noe dyrere kamera, vil jeg anbefale Sony DSC-P92. Dette koster i underkant av 4000 kroner, og da får du med samme videofunskjon og 5 MegaPixler i samme slengen! :thumbup:

Lenke til kommentar
Komplett har tilbud denne uken på Nikon Coolpix 3700 til kun 3195,- Dette er en god pris. Kameraet kan filme så lenge du har igjen plass på minnekortet, med en oppløsning på 640*480 og 30fps. Finner andre kameraer med samme kvalitet, men tror ikke du får kjøpt noen med bedre videofunkson enn dette i dag Endret av lavik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...