_GLooM_ Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg skal kjøpe nytt minnekort til min Nokia 6600. Så da lurte jeg på hvilke merke jeg skulle kjøpe, hørt at mange sliter med Twinmos Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Øhh, nei. Det er ingen som sliter med TvinMos. Henter mitt kort i dag, og jeg har gjort grundig research! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Twinmos og Tracsend er å anbefale... Gode erfaringer selv Lenke til kommentar
Blib Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 256MB TwinMOS her. Raskt og innholdsrikt Lenke til kommentar
dezibel_26 Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Er det noen forskjell på sd kort og sm kort? Har ikke funnet noe sm kort over 128 mb. men har funnet sd helt opp til 512 mb.... Jeg vil jo gjerne bruke sd hvis mulig Lenke til kommentar
genser Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Øhh, nei. Det er ingen som sliter med TvinMos. Henter mitt kort i dag, og jeg har gjort grundig research! der tar du feil. var en tråd her på forumet for en-to måneder tilbake hvor noen sa de hadde problemer med twinmos og 6600.. for meg derimot har det funket veldig bra Lenke til kommentar
dezibel_26 Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 secure digital card =go or nogo?? Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Hei Kan noen fortelle meg hvor en kan få tak i Trascend minnekort,har undersøkt på flere nettbutikker,men har ikke funnet noe. Lenke til kommentar
Myron Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 jeg kjøpte minnekort i jula på komplett. Der sa de at jeg kunne heller kjøpe SD enn MMC. Det var raskere osv. "Men passer det da?" "Jaaadaaaa." Bullshit! SD passer IKKE i 6600. Jeg måtte bytte SD-kortet til MMC. Nå har jeg TwinMOS 256, og fungerer helt fint. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 de sa d siden de fleste mmc-devicene også har støtte for SD; noe 6600 eller sx1 har så vidt som jeg vet (tror ikke at sx1 har d... mulig jeg tar feil) Lenke til kommentar
jendor Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Har 128Mb TwinMOS i min 6600. Funker helt fint uten problemer av noe slag. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Har du SD-plass kan du også bruke MMC-kort. Har du MMC-plass passer derimot ikke SD-kort i dem. Og det er flere på utenlandske forumer som har 512MB minne. Så kan vi stoppe diskusjonen? Tror ikke det er behov for at alle som har ekstra minnekort kommer og sier det om og om igjen Lenke til kommentar
jendor Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) jeg kjøpte minnekort i jula på komplett.Der sa de at jeg kunne heller kjøpe SD enn MMC. Det var raskere osv. "Men passer det da?" "Jaaadaaaa." Bullshit! Hallo... Noen gang hørt om selgere som faktisk VET hva de snakker om? Nei, i de fleste tilfeller er det bedre å gjøre sin egen research, og så kjøpe basert på den informasjonen du har skaffet deg - en selger er som sagt en selger, og det er svært få selgere som gidder å tilegne seg kunnskap om det de selger. Skulle kjøpe meg støvsuger på Elkjip til 495,- - en riktig fin liten tilbudsstøvsuger Ifølge selgeren - en snørrete spirrevipp - kunne den ikke suge opp ei brødsmule engang, så det var mye bedre hvis jeg valgte en skikkelig en med en gang, helst den de hadde til 2995,- for den var "KJEMPEBRA!!!" Jeg tok den til 495,- jeg. Den hadde jo 1400W effekt, så den burde jo for F klare å suge til seg ei smule.. kom hjem og testet den på teppet, som nesten forsvant inn i støvsuger'n! Den dyre hadde også 1400W effekt. Det morsomme er jo at jeg kunne kjøpt 6 slike billigstøvsugere for prisen av den han prøvde å selge meg. Så kunne jeg bare hatt de på lager til den ble ødelagt, og byttet etterhvert. Jeg tror jeg kan vedde min gamle bestemor på at jeg ikke hadde blitt 6 ganger så fornøyd. Og jeg er sikker på at den dyre ikke varer 6 ganger så lenge heller. Moralen er: Lytt ikke til selgere - de er selgere og lever av å selge Grav deg ned i tide Endret 30. januar 2004 av jendor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå