Gå til innhold

sammi vs ma.audio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville nok gått for MA Audio selv, da de har meget gode elementer.

Godt mulig Sammi er bra også, men har ingen erfaring med disse selv og har heller ikke hørt spesielt mye om dem.

MA Audio er i allefall et sikkert kjøp.

Mvh

MajorP

Lenke til kommentar

Har bare dårlig erfaring med merke-høyttalere.den er ikke verdt 1700,-.Jeg anbefaler at du går for Sammin.Greit at den ikke har fancy membra og masse logoer,men vedder på at den spiller bedre enn ma.audion

Endret av Bose
Lenke til kommentar

Jeg har 2 stk MA audio 12" i samme serie som den 15" din (faktisk serien som var før, men d er ikke sååå mye forskjell) og de funker meget bra, har de i hver sin 55L kasse med bassreflex. :yes:

Men du må huske at disse elementene er ganske tungdrevne, iallefall mine med sine 86dB.... :ermm:

Men klart jeg betalte 1000,- stk og d er ikke mye i forhold til lyden!

Lenke til kommentar

Tror nok at nok Sammi er renere i lyden enn MA audio. MA audio har potensiale for å være noen bd høyere, men med mere forvrengnig i lyden.

Vær klar over at ingen av disse går noe særlig dypt, men de kan gi god rånepunch rundt 50 - 70 Hz.

Personlig hadde jeg heller gått for en litt bedre 12" enn en 15" til den prisen.

denne vil spille ganske bra.

Ellers anbefaler jeg Lotus sin SEAS sub. Helt rå på lydkvalitet, men koster litt mere selvfølgelig.

Lenke til kommentar

har hørt 2x ma audio 12'ere drevet av hver sin monoblokk og dette var vel den beste bassen jeg har hørt. Husker ikke resten av spesifikasjonene på anlegget.

Med "beste bassen" mener jeg klar og fyldig og presis bass samtidig som at det spillte HØYT.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...