Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har satt opp en linux (Gentoo) lekeboks på jobben. Har i ettertid satt inn cd-brenner og en onStream ADR tapestreamer i denne. Da Gentoo (heldigvis) ikkje kommer med 100-vil av applikasjoner preinstallert, må eg installere disse selv. Det eg lurer på, er om det finnes noen bra backup systemer for linux med GUI. Med dette tenker eg på noe i retningen av Backup Exec, ArcServer ol. Vil også teste cd-brenneren i linux. Hvilke brenneprogtammer er best i linux. Finnes det noen Nero kloner eller lignende?

Dionysos :devil:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

k3b ville mangen sagt seg enig i at er det beste gui brenneprogrammet til linux

jeg vet (desverre?) ikke om noen GUI backup programmer, men console burde holde lenge det. Hva har du tenkt å backe up til? (CD, tape, annen harddisk) skal det vær gjort manuelt, eller automatisk en gang til dagen/uken ?

Endret av dvj
Lenke til kommentar
Har satt opp en linux (Gentoo) lekeboks på jobben. Har i ettertid satt inn cd-brenner og en onStream ADR tapestreamer i denne. Da Gentoo (heldigvis) ikkje kommer med 100-vil av applikasjoner preinstallert, må eg installere disse selv. Det eg lurer på, er om det finnes noen bra backup systemer for linux med GUI. Med dette tenker eg på noe i retningen av Backup Exec, ArcServer ol. Vil også teste cd-brenneren i linux. Hvilke brenneprogtammer er best i linux. Finnes det noen Nero kloner eller lignende?

Dionysos :devil:

Hvilken jobb har man når man kan drive å sette opp lekebokser?

:wow:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...