Gå til innhold

Komplott.no - Svindel?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

greit nok hvis du handler på qxl eller.no, men når det er landets største nettbutikk, samt en aktør på aksjemarkedet (burde si noe om seriøsiteten), så roper man ikke ulv sånn uten videre..

du kan klage så mye du vil over at folk forsvarer komplett her, det er ikke fordi komplett har ansatt x antall folk til å spamme forum med det galde budskap, men folk med gode erfaringer fra samme butikk..

Lenke til kommentar
Vil nok helle til teorien om at dette er en oppfinnsom kunde som har oppgradert på en utrdisjonell måte. Rett nok kan Komplett som andre webshopper gjøre feil , men at de bevist prøver å svidle sine kunder på den måten det godtar jeg ikke.

Komplett er altfor seiøse og store i denne bransjen til at de ville finne på noe slikt.

Jeg er så enig, så enig.

Lenke til kommentar

Jeg har selv bestilt tilsammen 6 hovedkort av komplett, og kun en leveranse med demokort har vært uten problemer..

Hvorfor kjøper folk demo-kort? Fordi det er billig?

Kjøp full pakke så blir det ikke noe rot. Håper folk vet hva det vil si å kjøpe et demo-kort?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Komplett ER en gjeng svindlere. Bestilte meg et et Abit NF7-S v.2.0 og mottok noe helt annet. Det ble selvfølgelig returnert. Neste kort jeg fikk var et Abit NF7 v.2.0. Altså UTEN S-ATA. Det ble OGSÅ returnert. Etter det fikk jeg omsider riktig kort.

DET derimot, FUNGERTE ikke.. Da ga jeg opp og sverger heretter til hwb.

Lenke til kommentar

Visst du opptret på den måten så skjønner jeg godt at du ikke får det du skal ha.

Nei.. komplett.no er dreven av mennesker, og siden mennesker kan gjøre feil så kan komplett.no også gjøre det. Å komme å si at komplett.no er svindlere med en gang fordi at de har sendt deg feil kort er vås.

Hadde de solgt deg kortet og slått komplett.no og norek konken og flyttet til utlandet så skulle jeg ha vært enig med deg om at de kanskje var svindlere. Men det har de altså ikke gjort.

At det siste kortet du fikk ikke fungerte er ikke komplett.no sin feil..

Takk

Lenke til kommentar
Visst du opptret på den måten så skjønner jeg godt at du ikke får det du skal ha.

Nei.. komplett.no er dreven av mennesker, og siden mennesker kan gjøre feil så kan komplett.no også gjøre det. Å komme å si at komplett.no er svindlere med en gang fordi at de har sendt deg feil kort er vås.

Hadde de solgt deg kortet og slått komplett.no og norek konken og flyttet til utlandet så skulle jeg ha vært enig med deg om at de kanskje var svindlere. Men det har de altså ikke gjort.

At det siste kortet du fikk ikke fungerte er ikke komplett.no sin feil..

Takk

Hello? Les første inlegget i tråden da. Luring.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...