eirberen Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Fant denne svenske siden... Er ikke den ganske så lik vår gode norske hardware.no?? http://www.hardvara.se Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Hehe samme nyhter (dog fra november), til å med på norsk. Link til "våres" bruktmarked, forum og prisguide. Samme nyhetsfeed på venstre side. Temmelig rip off ja. Enten var det en spøk, eller så er det en veldig dårlig side(de kunne da stjålet dagens nyheter). Men litt arbeid har de da lagt inn i det, de har oversatt en del tester til svensk, som f.eks denne. Virker ikke som om de prøver å skjule at det er tatt fra andre. Men ser ikke ut som om det er noen oppdateringen fra november/desember i fjor. Ikke akkurat en stor konkurent til hw.no. Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Fy feite, kunne nå lagt litt mer arbeid i å oversette eller.no og logoen ser ut til å være laget i Paint, men, men... er ikke mitt problem. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Hehe, svenskene er fine... Likte den siden, nesten litt bedre enn HW.no Lenke til kommentar
HuGo_ Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 De nevner noe om at det var et skoleprosjekt Lenke til kommentar
oddne Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 hardvara.se er registrert av en i Norge (med svensk navn): # Copyright © 2004 NIC-SE. All rights reserved. # Any use of this material to target advertising or # similar activities is forbidden and will be prosecuted. # If any of the information below is transferred to a third # party, it must be done in its entirety. This server must # not be used as a backend for a search engine. For more # information see <http://www.nic-se.se/> # Result of search for registered domain names under # the SE top domain database follow. The data in # the database is in the ISO 8859-1 character set # and the result is printed with eight bits. *domainname.name: hardvara.se *domainname.status: REGISTRERAT *domainname.regdate: 2003-05-08 *domainname.dns.data: hardvara.se. NS ns1.b-one.nu. hardvara.se. NS ns2.b-one.nu. *contract_number: 101-862-815 *status: UPPRATTAT *holder: Hardware Online AS *orgno: [NO]530574 *contact_info.coaddr: - *contact_info.address: Rosenkrantz gate 20 *contact_info.zipcode: - *contact_info.postal_town: 0160 OSLO Norge *contact_info.countrycode: NO *contact_info.phone_no: 22 41 37 20 *contact_info.fax: 22 41 37 21 *contact_info.contact: Sten-Åke Fransson *contact_info.email: [email protected] Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg er rett og slett bare imponert over oversettelsesjobben... da gjenstår det bare å finne noen som kan ta jobben over til engelsk... Lenke til kommentar
rabagast3 Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) *contact_info.fax: 22 41 37 21*contact_info.contact: Sten-Åke Fransson *contact_info.email: [email protected] Se på epost adressen han bruker! Skulle nesten tru han jobber for akamera.no Samme type e-post adresse som de bruker... Edit: her er litt mer info Detta är nätsidan för dig som önskar information om maskinvara, och för dig som önskar att köpa maskinvara. Vår modersida Hardware.no har existerat sedan 1998, och har sedan dess växt till en av de största maskinvarusidorna i Norge. För mer information, se Om Hardware.no. Så hardware nettverket utvider seg vist (hvis vi kan stole på denne siden da ). Linken til dette finner dere Her Endret 19. januar 2004 av rabagast Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Jaja, det er jo tydelig at han har en utmerket inspirasjonskilde Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg er rett og slett bare imponert over oversettelsesjobben... da gjenstår det bare å finne noen som kan ta jobben over til engelsk... ser for meg at the julekalender hadde vært inspirasjonskilden for engelsken på en eventuell side. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg er rett og slett bare imponert over oversettelsesjobben... da gjenstår det bare å finne noen som kan ta jobben over til engelsk... ser for meg at the julekalender hadde vært inspirasjonskilden for engelsken på en eventuell side. Nå skal det sies at jeg ikke er noen ekspert på svensk, men det var kvantiteten på oversettelsene som imponerte meg. Kvalitetsmessig kan jeg ikke uttale meg. Er det "The Julekalender"-versjon av HW.no man vil ha så kan man vel bruke "odalizer" eller andre mutasjoner.... Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg er rett og slett bare imponert over oversettelsesjobben... da gjenstår det bare å finne noen som kan ta jobben over til engelsk... ser for meg at the julekalender hadde vært inspirasjonskilden for engelsken på en eventuell side. Nå skal det sies at jeg ikke er noen ekspert på svensk, men det var kvantiteten på oversettelsene som imponerte meg. Kvalitetsmessig kan jeg ikke uttale meg. Er det "The Julekalender"-versjon av HW.no man vil ha så kan man vel bruke "odalizer" eller andre mutasjoner.... vel, ingen tvil om hvorfor de søker medarbeidere. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Hva med copyright da? skal hw.no tillate slik besudling? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Hva med copyright da? skal hw.no tillate slik besudling? Ingen som har sagt at dette er stjeling. Sjekk http://se.hardware.no/ som inneholder en tidlig versjon. Er vel dog et spørsmål om det blir noe av prosjektet i praksis. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Haha, det mest tragiske jeg har sett. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Skal ikke hw.no gå til sak? Sitat fra siden: "Annonsera på Hardware.no Uppdaterad: 7/10-2002 Av Per Øivind Gressum Generellt Hardware.no är troligen den mest målinriktade nätplatsen i Norge för databutiker som ska annonsera på nätet. Med riktig placering och utformning av annonserna kan man få mycket god utdelning på annonseringen. På det mest extrema har vi haft klickprocent på runt 30 %, och enbart stora kampanjer kommer ofta över 2-3 %. Vid annonsering på Hardware.no kan ditt företag nå ut til 150-200.000 olika användare. " læl? Endret 19. januar 2004 av sparks Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Noe så grassalt bra! Rip-off deluxe...men hvis det er det man ønsker, så er det jo greit å ta andres design i stedet for å lage sitt eget Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 etter som desert glow bare sitter her å småler regner jeg med at det er en hw.no medarbeider's prosjekt vi sitter å ler av. Hvis det er tilfelle vil jeg bare si: dere har for lite å gjøre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå