Gå til innhold

så var deus ex 2 ferdigspilt

Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-80wCWpIM

tenkte jeg skulle slenge inn total tid brukt - 7t 34min.

personlig fant jeg det meste av fysikken irriterende, noen ganger morsomt, men mest irriterende.

husker jeg påpekte hvor patetisk det var når man gikk mot møbler og de spratt bortover pga man gikk på dem.

dog fikk jeg svaret at dette kunne forklares via bio-modifikasjonene man har i seg.

var hysterisk morsomt å stå å se på en boms som skulle gå gjennom et rom med møbler....stolene og sofaene føyk veggimellom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

om jeg tok meg tid til å se og gjøre alt, neppe.

men jeg føler ikke at jeg gikk glipp av noe spesielt heller.

når jeg nærmet meg slutten ønsket jeg bare å fullføre spillet så fort som mulig..

tror jeg lar cden kjøle av seg i støvet før jeg gidder å gyve løs på noen andre fraksjoner.

Lenke til kommentar
husker jeg påpekte hvor patetisk det var når man gikk mot møbler og de spratt bortover pga man gikk på dem.

dog fikk jeg svaret at dette kunne forklares via bio-modifikasjonene man har i seg.

var hysterisk morsomt å stå å se på en boms som skulle gå gjennom et rom med møbler....stolene og sofaene føyk veggimellom.

Hehe, høres ut som utviklerne kjører "it's not a bug, it's a feature" varianten (2. gangen jeg får bruk for denne frasen i dag!)

Burde kanskje ikke vært så vanskelig mha vektorer å beregne en nogenlunde nøyaktig fysikkmotor. HL2!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

noe annet jeg hater.

jeg gikk langs gata og skulle hoppe over en brannhydrant, da skjedde det noe merkelig og det virket som jeg fikk en form for turboboost, uansett ble jeg slynget LANGT opp i lufta.

dette har en tendens til å skje når man prøver å hoppe når man kommer for nært objekter.

kan skje i trapper,mot brannhydranter, katter.

Lenke til kommentar

Den hopp buggen skjer når du treffe en kant når du hoppe :) En annen fin feature :)

Forresten så brukes jo samme fysikk motoren i HL2. Håpe de ikke har missbrukt den like mye der.

En annen morsom sak e hvis du skyte noen som skal til å kaste en nada. Den blir hengende fast i luften :D Og detter til bakken når personen dauer.

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
tenkte jeg skulle slenge inn total tid brukt - 7t 34min.

personlig fant jeg det meste av fysikken irriterende, noen ganger morsomt, men mest irriterende.

Du kan ikke ha tatt deg god tid til å løse sub-quests og virkelig utforske spilluniverset. Jeg er nå oppe i 19 timer og noen minutter og jeg fremdeles lang vei igjen...

Lenke til kommentar

Tror jeg er oppe i snart 20 timer på dette spillet. Har stort sett gjort og utforsket det som er mulig. Synes det er et greit spill så langt. Har ikke merket noe til den sinnsyke fysikken som folk snakker om her, har 1.1 patchen da. Ting virker litt lette, men har gått greit ellers. Dårlig ytelse er jeg enig i, men jeg har gammel PC også da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...