Wolver Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Hei, Jeg er på utkikk etter en bærbar med avtagbast tastatur, men det ser ikke ut til å være mange av dem. Er det noen som har oversikt eller erfaring med disse? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Er vel nærmest bare en maskin som har det, som jeg vet av i alle fall, Fujitsu-Siemens Celsius Mobile H. Men du må også definere hva du mener med avtagbart; brukbart via trådløs teknologi eller bare kunne ta av? Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Endret 19. januar 2004 av kjello2 Lenke til kommentar
Wolver Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Behøver ikke være trådløst. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Kanskje en Tablet PC er noe for deg? Lenke til kommentar
Wolver Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Ja, det mest aktuelle alternativet er Acer Travelmate 300. Hvis den noengang kommer på markedet. Men prisen er nå engang grov... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå