blistex Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Er det mulig å hente frem igjen noe jeg har slettet? Slettet alle bildene til kjæresten min ved et uhell, og tømte papirkurven... Er det mulig å hente disse frem igjen? Hjelp! Lenke til kommentar
Sozinho Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Bare rolig, det ordner seg.... Finnes plenty recovery program. Desverre er de som er bra dyre. Men se på www.download.com og søk på undelete eller file recovery. Navn på programmer som jeg vet er okay: EasyRecovery Pro EnCase Recover4All Recover It All Osv Lykke til Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 mitt yndlingsprogram: file scavenger Lenke til kommentar
blistex Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Takker for all hjelp, får se om jeg finner noe gratis programm! Fikk litt hjertebank et sekund her! Lenke til kommentar
LiTe Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Hva en du gjør: stopp dær du er! Hvis du installerer et program, så vil du overskrive filene du har slettet. Programmet må installeres på en annen pc, og hdd'en må fysisk flyttes over dit. jo mindre du bruker pc'en jo bedre er det , for pc'en oppdaterer filer konstant, og da er det fare for at bildene kan bli overskrevet. Så altså, ikke installer Noe på den hdd'en du har slettet filene fra, det er din sikkre død ... Håper dette hjelper deg på vei.. Lenke til kommentar
blistex Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Der fekk eg de tebake igjen (pluss sånn cirka 100 000 andre bilder eg ikkje ane ka e!) Tusen takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå