Teggis Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg har fått problemer med å koble den bærbare til min stasjonere. Bruker "krysset kabel" som har fungert fint tidligere. Nå når jeg skal ha tilgang til de delte ressursene på bærbare får jeg opp at jeg logger på med gjestekonto og må fylle inn passord. Får ikke endret brukernavn rubrikken da den er "grå" og ikke til å forandre. Har en begrenset konto som brukes hvis andre skal koble seg til den, og det har fungert utmerket tidligere. Har forsøkt utallige ganger, med forskjellige innstillinger men det funker ikke. Please help! Lenke til kommentar
hasoere Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg har fått problemer med å koble den bærbare til min stasjonere. Bruker "krysset kabel" som har fungert fint tidligere. Nå når jeg skal ha tilgang til de delte ressursene på bærbare får jeg opp at jeg logger på med gjestekonto og må fylle inn passord. Får ikke endret brukernavn rubrikken da den er "grå" og ikke til å forandre. Har en begrenset konto som brukes hvis andre skal koble seg til den, og det har fungert utmerket tidligere. Har forsøkt utallige ganger, med forskjellige innstillinger men det funker ikke. Please help! Du må aktivere fil og printerdeling i windows. Det gjør du ved å høyreklikke på mappen du vil dele ut og velg deling og sikkerhet.. -Håvard Lenke til kommentar
Teggis Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Hei! Deling av filer og skrivere er aktivert, har faktisk vært aktivert hele tiden. Men har det samme problemet likevel. Lenke til kommentar
ingolf Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Hei Det du sier med gjestkontoen kommer vanlig vis opp når du ikke deler noe på den maskinen. Har opplevd det før. Jeg skal ikke si at dette er det riktige svaret, men det kan være så enkelt.. Håper du finner ut av det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå