SpirreVipp Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Finnes det noen bra og brukervennlige FTP programmer som er freeware? Anbefalinger og kommentarer på dette ønskes. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Quote: SpirreVipp skrev (2002-03-11 15:01):Finnes det noen bra og brukervennlige FTP programmer som er freeware?Anbefalinger og kommentarer på dette ønskes. ServU skal da være freeware tror jeg. Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Client: http://tucows.enitel.no/ftp95.html server: http://tucows.enitel.no/ftpserver95.html _________________ Byggeren [ Denne Melding var redigert av: byggeren på 2002-03-11 15:06 ] Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 11. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2002 Jeg har funnet mange på Tucows jeg også, men nå vil jeg ha erfaringer og tilbakemeldinger på spesielle programmer. Forresten så skal programmet brukes på NT4 og Win2k maskiner i nettverk. Lenke til kommentar
George Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Official Site for GuildFTPd Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Klient: Leech Ftp Server: G6 Bulletproof Lenke til kommentar
tvika Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 windows commander sier bare jeg. Knuser windows utforskeren i brukervennlighet og har en supergenial innebygd ftp sak. ____ TV Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Quote: On 2002-03-11 15:59, tvika skrev:windows commander sier bare jeg. Knuser windows utforskeren i brukervennlighet og har en supergenial innebygd ftp sak. Jeg er 100% enig med deg her, men windows commander er ikke freeware. Lenke til kommentar
Andlier Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 SmartFTP --> http://www.smartftp.com Denne er ganske bra Lenke til kommentar
Grimmy Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Jeg må si meg uenig her: Windows Commander en Opus klone fra Amiga. Dette var veldig heftig med Amiga, men på PC er det bare tull. Den er ikke så lett å bruke, se "gammel" ut. Windows Explorer er noe alle er kjent med, den er lett å bruke og det er fint å se på.(tenker ikke på en gammel Windows versjon nå). Men for dere som klarer å bruke det, kjør på. Jeg hører at det er mange som klager på når folk stjeler ideer, så de som har laget Windows Commander er ikke en unntak. Opus er mye finere, og generellt så er det bare best. Det hadde vært kult om AMIGA hadde slått til igjen. Lenke til kommentar
tvika Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Vet det ikke er freeware... men det er jo ikke noe problem... Quote: On 2002-03-11 16:27, Grimmy skrev:Jeg må si meg uenig her:Windows Commander en Opus klone fra Amiga.Dette var veldig heftig med Amiga, men på PC er det bare tull. Den er ikke så lett å bruke, se "gammel" ut. Windows Explorer er noe alle er kjent med, den er lett å bruke og det er fint å se på.(tenker ikke på en gammel Windows versjon nå). Så har ikke utseende noe med saken å gjøre. Ja den er gammel og genial. Trenger seff litt øvelse når det gjelder bruk av tastaturkommandoene, men du slipper jaffal å muse deg ihjel. Quote: Men for dere som klarer å bruke det, kjør på.Jeg hører at det er mange som klager på når folk stjeler ideer, så de som har laget Windows Commander er ikke en unntak. Opus er mye finere, og generellt så er det bare best. Det hadde vært kult om AMIGA hadde slått til igjen. Det skal jeg være enige i. Amiga var (i mine øyne) den aller beste datamaskinen som fantes i gamle dager (A-500 og A1200). Det sies og ryktes (som det alltid har gjort) at de skal komme sterkt tilbake, vi kan jo bare vente. ___ TV Lenke til kommentar
christt Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Quote: On 2002-03-11 16:25, Andlier skrev:SmartFTP --> http://www.smartftp.comDenne er ganske bra enig! Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Quote: tvika skrev (2002-03-11 19:15):Vet det ikke er freeware... men det er jo ikke noe problem... Først og fremst, fy! Retningslinjene, nr. 5. Uansett, eg vil anbefala LeechFTP eller SecureFX. Førstnevnte er abandoned freeware, andre er shareware. Sistnemnte er anbefalt om det gjeld sikker overføring, t.d. SFTP eller SCP over SSH. mvh., Vegard Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Quote: On 2002-03-11 21:42, christt skrev: Quote: On 2002-03-11 16:25, Andlier skrev: SmartFTP --> http://www.smartftp.com Denne er ganske bra enig! Enig! :smile: Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 15. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2002 Takk til alle dere som har svart meg på dette innlegget! Grunnen til at jeg ikke har takket dere før er fordi jeg har vært så opptatt med å teste SmartFTP. Dette var et virkelig smart produkt. Det er enkelt, fungerer meget bra, enkelt å stille inn, konfigurerbart GUI og atpåtil gratis! Takker så mye igjen. _________________ Happy hunting! SpirreVipp _________________ One OS to rule them all, one OS to find them, one OS to bring them all and in the darkness bind them. _________________ [ Denne Melding var redigert av: SpirreVipp på 2002-03-21 11:22 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå