Re-Offender Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Er det noen her som har erfaring med denne kombinasjonen? Hva kan man forvente? (timings og frontsidebus) Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Bør vel kanskje vite litt om hvilken CPU du skal kjøre på dette systemet. Men kombinasjonen i seg selv er veldig fin den. Kan kjøre ganske stramme timings på de RAM-brikkene der. De er jo også spesifisert til 400MHz. Har selv samme hovedkort og RAM, er veldig fornøyd med det! Tror du finner mange innlegg om både HK og RAM her på forumet hvis du søker litt. MVH Lars Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 CPU`en er ulåst, så ikke så nøye med den.. er kun ute etter høyeste FSB og timings, stiller bare multiplier ned etter hvert som FSB går opp.. Har en gammel Palomino 2000+ som jeg kjører på 1750MHz akkurat nå. Takker for svar! Lenke til kommentar
Bitbuster Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg testet det oppsettet med div xp2500+ Kjørte 233fsb med minnet 1/1 og vdimm på 2,9. 235 funket også, men ikke helt stabilt. Timings var 2-2-3-11. Husk å sette trc (det 3. tallet) til 3 og ikke 2. CH-5 minnet tåler det dårlig. Jeg og mange andre fikk hdd-korrupsjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå