Simen1 Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 I Internett Explorer 6 (IE6) så bruker jeg å ha oppe "favoritter"-menyen på venstre side. Hver gang jeg lagrer en ny link til favoritter, f.eks hardware.no så dukker det opp et lite HW.no-Ikon ved selve linken. Hver gang jeg lukker IE6 så forsvinner disse ikonene i det store intet og erstattes med den vanlige IE6 "E"-en (samme ikon som for HTML-dokument). Hvordan kan jeg unngå at ikonene forsvinner? Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Dette lille bildet caches ned et eller annet sted på pcen, og det har du sikkert fjernet en eller annen gang. Mener å ha lest hvordan skulle fikse det, skal sjekke det ut. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 favorg Supert! Også finner det døde linker blandt favorittene. Ups: Enter your member name: Enter your password: PCmag vil ha meg til å være medlem bare for å få tak i noe freeware som andre har skrevet... Ny Link. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå