svennand Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Har leita overalt men enda ikke funnet noe dugenes saken er det at jeg har mange mpg filer som jeg vil ha ut på dvd med meny for valg av hver mpg fil osv... har blitt foreslått www.dvdrhelp.com men enda ikke funnet ett program der man kan adde mange mpg filer... ønsker å gjøre det om til en dvd kompilasjon (vob eller iso liksom) ett spm til... når man brenner ut mpg filer slik ka som teller da ? 120min eller 4,7gb? Lenke til kommentar
Konge Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Video er generelt alltid regnet i Minutt . Desverre så har jeg ikke dvd-r men det bør være mulig å fikse en slik disk ved bruk av Nero Burning Rom . Lenke til kommentar
el_finko Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Nero Vision Express gjør susen. Men kjipt at filene må gjøres om til dvd format.. (tar så unødvendig mye plass..) Lenke til kommentar
svennand Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Nero Vision Express gjør susen. Men kjipt at filene må gjøres om til dvd format.. (tar så unødvendig mye plass..) før eller etter Nero Vision Express? Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) eg brenner mpeg filene som dvd data får maaange filmer på da 800MB/4.7gb= ca 8 filmer vis eg ikke tar helt feil nå så kvifor omkode det til vob og bare få 1 film? Endret 19. januar 2004 av galaxee Lenke til kommentar
svennand Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 eg brenner mpeg filene som dvd data får maaange filmer på da 800MB/4.7gb= ca 8 filmer vis eg ikke tar helt feil nå så kvifor omkode det til vob og bare få 1 film? trodde jeg kanskje kunne ha en dunge filmer på en dvd, som ville la seg spille på dvd spilleren i stua... men fant ut at i omkoding til dvd format var det tida som gjaldt og ikke mb'ene det vil si at jeg max får 120min med video hvis jeg skal ha det kjørbart på dvd spilleren i stua snufs Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 sist gang jeg prøvde så funka ikke det, xbox'en fant ikke en normal dvd plate. hvis det hadde gått på en xbox i det hele tatt da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå