Loomy Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Epleweb v4 RC1 Har satset på et enkelt og oversiktlig design som skal være raskt å loade. Hva synes dere om resultatet? PS! Brukte CSS/DIV-layout for første gang. Kommer aldri til å gå tilbake til tables!! Endret 19. januar 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 ser litt merkelig ut i netscape 6.2 - listen nederst til venstre begynner utenfor kolonnen, hoved"vinduet" går ikke langt nok ned på siden. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 hmm, ganske fin igrunn! Litt lys linkfarge i menyen kanskje? og litt kjedelig banner? Mangler "prikken over I-en" Flott totalinntrykk! Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 synes også det var litt vel mye grått og hvitt. personlig synes jeg ikke de skal overdrives. men er jo genial header Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Thx for tilbakemeldinger Skal sjekke kompatibilitet med diverse browsere i morgen på skolen. Får håpe alt ser greit ut i Opera og Mozilla. evt. noen med IE >6 / Opera / Mozilla / Netscape 7 som kan fortelle hvordan ting ser ut? Skal vurdere å gjøre noe med linkfargen. Jeg er klar over at den kan være en smule lys på hvit bakgrunn. Bytter den muligens ut med bilder. EDIT: Og pollen MÅ gjøres noe med! Den så heslig ut med de rosa og skrikende fargene *endre farger* Endret 19. januar 2004 av Loomy Lenke til kommentar
huf Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Fin side, likte mest av alt headeren. Synst du skulle hatt en annen hover, er personlig ikke noen fan av underline. Men det er bare små bagateller. Hovedintrykket er flott! Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Veldig harmonisk og deilig. Eneste er den midtstilte menyen. Mhh.. Er ikke fan av midtstilte ting, bortsett fra hele siden... Er heller ikke veldig fan av lens-flares. Blir liksom litt '97... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Synes den blå flaten til venstre i logoen blir litt 'tam', hva med å la noen av stjernene bak skinne litt gjennom, eller å piffe den opp litt på annen måte?? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 likte siden jeg og. headeren er vel plukket rett ut av en tut, men fin. synes og at linkfargen kunne blitt noe mørkere.. om den skal stå i stil til headeren noe jeg tror hadde vært fint, bør den vel være i ca samme farge? ellers fint Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 PS! Brukte CSS/DIV-layout for første gang. Kommer aldri til å gå tilbake til tables!! Begynte med det denne uken jeg også, og tables er nå historie De stjernene i headeren må bort Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) DIE LENSFLARE, DIIIIIIIIIE!!! *stabs the ev0l lensflare in teh back several times with a sharp knife* DIE YOU SON OF A BITCH! Endret 19. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 "e han riktig go' den guten" Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 DIE LENSFLARE, DIIIIIIIIIE!!! *stabs the ev0l lensflare in teh back several times with a sharp knife* DIE YOU SON OF A BITCH! mandager kan være tøft av og til.. er ikke sånn veldig tilhenger av det jeg heller, men greit når jeg tenker meg om hadde det gjerne gjort seg med litt kreativitet her.. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 LOL! Aner jeg en viss motstand mot lensflare? Var litt usikker på den jeg og.. Plasserte den godt oppi hjørnet, men vet egentlig ikke hvorfor jeg valgte å ta den med *gå og fjerne den* @PT: Stjernene er kommet for å bli! Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 LOL! Aner jeg en viss motstand mot lensflare? Var litt usikker på den jeg og.. Plasserte den godt oppi hjørnet, men vet egentlig ikke hvorfor jeg valgte å ta den med *gå og fjerne den* @PT: Stjernene er kommet for å bli! Ingen bryr seg om hva du mener! Det som teller er hva brukeren mener om designet. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 @PT: Stjernene er kommet for å bli! greit, men jeg vil ambefale å finne på noe annet kreativt i tillegg, kan bli litt kjedelig ellers Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Oki, lensflare er vekk... men nå ble den så tom :| Må pønske ut noe snasent å putte inn blant stjernene Endret 19. januar 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Ikke flertall, entall: Eple. Det er liksom meg da. Et kallenavn jeg har hatt siden 3. klasse eller no. Btw, gjorde blåfargen på linker en smule mørkere. Lenke til kommentar
cnav Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg synes at logoen din er litt uskarp. Hadde også vært spennende å se en gradient-bakgrunn i den venstre kolonnen, noe lik den du har i headeren. Ikke la den fylle hele kolonnen, men la den stoppe der krumningen på de små "rørene" starter. (Kanskje litt dårlig forklart). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå