mjoesund Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Hei. Har Ericsson T610. Finnes det en funksjon som gjør det muilig å sende meldinger gjenneom blåtann? Bilder fungerer jo helt fint så jeg forstår ikke hvorfor tekst ikke skulle gå... Hva jeg skal bruke det til er en anne sak... I klasserommet kanskje? Endret 19. januar 2004 av mjoesund Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Det går desverre ikke. Kansje med noe slags java program... Lenke til kommentar
mjoesund Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Takk... Noen som vet om et slikt program Lenke til kommentar
dwarrel Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Tror ikke det fungerer mobil->mobil. Prøv å lag et notat og send det. Mulig det fungerer. ? Lenke til kommentar
Thoma_S Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 søk på bluejacking på google... det er jo for korte beskjeder men... Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Hei, DETTE GÅR!!!! Jeg har selv en TDK se TDK. Den norske importøren er EDS Denne funker slik: Du kobler den sammen med mobilen, pc´n henter alle sms og tlf liste. Du kan sende/motta på skjermen. Mobilen blir en "ftp server" slik at du henter ut bilder,ringetoner osv....... Selges på Telehuset Lenke til kommentar
Thoma_S Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 trur du smisforstod litt TheGizmo .... Han mener å bruke et program på mobilen for å sende til en annen med blåtann... Lenke til kommentar
mjoesund Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Sende notat fungerer utmerket. Takker.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå