Zvinx Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Hallo! Jeg har et litte problem.... Jeg får ikke min Desert Combact mod til og fungere på inett!:-( Den fungerer helt fint med "boter:-(" men det er jo ikke spesielt gøy...! Og ja, før du sir det; jeg har selvfølgelig gyldig cd-key. Det som skjer når du connecter til en server er; Når det er sekundet som gjenstår med loading av mapen kommer det en sinnsyk lyd og spillet lukkes....! Hva er galt? Jeg spiller både BF orginal og Secret Weapons uten problemer...! Fatter ikke! Har prøvd både version 0.38,0.39,0.5l av Desert Combact mod. Takker for alle seriøse svar Lenke til kommentar
Gobo Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Har du testa å oppdatere driverene til skjermkortet? Det har også kommet en ny versjon av desert combat, nemelig 0.6, prøv den også! Jeg hadde noe av det samme problemet, men det var bare driverene. Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Fatter ikke! Har prøvd både version 0.38,0.39,0.5l av Desert Combact mod. Desert Combat er på versjon 0.6f www.battlefield.no for filer. Endret 19. januar 2004 av Armalite66 Lenke til kommentar
Zvinx Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 joa.... Skal teste 0.6f... Men i og med at det samme skjedde med 0.38 og 0.39 tviler jeg på at det er der problemet ligger! Og som sagt, spillet fungerer helt fint mot boter......:-( Lenke til kommentar
Zvinx Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Hallo! Ville bare si at problemet er løst, løsningen er 0.6f:-) Tusen takk for alle svar Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 det er jo egentli naturlig i og med at du prøvde og connecte til en internett server med annen version en ditt eget battlefield.. det samme skjedde med meg når folk skulle connecte til min lan server (jeg var den eneste med .6) Lenke til kommentar
Zvinx Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 det er jo egentli naturlig i og med at du prøvde og connecte til en internett server med annen version en ditt eget battlefield.. det samme skjedde med meg når folk skulle connecte til min lan server (jeg var den eneste med .6) ha ha, er det ikke du med Ipoden?! LOL2k omg ER TRØTT,,,, WEBMASTERS Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 lol.. det er meg med ipoden ja.. men hva er det du prøver å si nå ? Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Noen som gidder å legge ut en link for hvor jeg kan laste ned 0,6f versionen av desertcombat? Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 http://gamefiles.blueyonder.co.uk/blueyond.../patches/win32/ kommer forøvrig ny versjon til fredag Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Kommer 0.7 til fredag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå