DevN Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Har sett noen screenshots på ITavisen.no fra Driver 3, det så ganske bra ut synes jeg. Nå er da første spørsmålet om det kommer på PC, har søkt litt, men fant kun Xbox og PS2 i denne sammenhengen. Hva slags muligheter vil man ha i spillet? Har kun spilt Driver før (første). Er det GTA-lignende? Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Det kommer til PC også. Det leste jeg i et spillblad som jeg kjøpte meg i går. Tror det kommer til å bli kjempemorro. Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 traileren er kommet, og det ser meget lovende ut. tror du kan gå ut av bilene, noe man ikke kunne i 1'ern eller 2'ern Lenke til kommentar
DevN Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Woohoo. Da kan man vel også stjele biler (som i GTA)? Gleder meg sykt. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 spørsmålet er om det blir for likt f.eks gta 3/vice city, the getaway og true crime streets of la. ikkje at det er noko gale med det. men det hadde vert kjekt med forandringer. Lenke til kommentar
nord Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 traileren er kommet, og det ser meget lovende ut. tror du kan gå ut av bilene, noe man ikke kunne i 1'ern eller 2'ern kunne man ikke gå i toèrn? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 traileren er kommet, og det ser meget lovende ut. tror du kan gå ut av bilene, noe man ikke kunne i 1'ern eller 2'ern kunne man ikke gå i toèrn? Jo, det kan man! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå