Sofuluss Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 InstantOn er et Linuxsystem. For å kjøre Windowsprogrammer må man enten restarte til Windows, kjøre windowsemulator fra Linux, eller bruke type "virtuell maskin", type Wmware, som starter Windows fra Linux og kjører begge samtidig. Men stort sett er det bra nok programmer til Linux, for mitt bruk da. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 InterVideo har utviklet InstantOn-teknologien i samarbeid med Intel, IBM og Sony. Teknologien gjør at LinDVD og Windows kan opererere sammen i én PC. Er det bare jeg som har hørt om dual boot ? http://www.osloader.com/ http://www.vmware.com/landing/ws4_search.html Lenke til kommentar
alfalfa Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Flere her har rett! Det går faktisk ann å kjøre DVD rett fra BIOS. Leste en artikkel om en Ultra-Geek som hadde LODDET (???) en Intel 1700mhz prosessor inn på et Commondore 64 Mainboard, montert DVD spiller, skrevet ny BIOS og EUREKA; en skikkelig slager på LAN Party!!! (Antar det også innebar lodding i extrem-klassen på chipsettet??) KULT!! Lenke til kommentar
viggo Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Booter vel pc-en ca en gang i mnd.. Boot-tiden henger jeg meg ikke så veldig opp i. Vil vel tippe et minutt eller så. Linux servern er ikke nede utenom ved strømbrudd og evt. montering av nye disker. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Snakker vi om Fresh install av winME så klarer du sikkert 10-15 sek! Om du ike får en bluescreen da Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Flere her har rett! Det går faktisk ann å kjøre DVD rett fra BIOS.Leste en artikkel om en Ultra-Geek som hadde LODDET (???) en Intel 1700mhz prosessor inn på et Commondore 64 Mainboard, montert DVD spiller, skrevet ny BIOS og EUREKA; en skikkelig slager på LAN Party!!! (Antar det også innebar lodding i extrem-klassen på chipsettet??) KULT!! Hah, eid av itavisen. Sannheten var ganske langt fra det itavisen skrev. Og det virker som om det er en maskin som dualbooter Linux og Windows, hvor Linux delen starter på 10 sek. Dette høres ut som noe hvem som helst kan få til. Men hva med S3? Hvor raskt starter en av disse 15-20 sek maskinene fra S3 ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå